267 visninger
|
Oprettet:
Rideudstyr butik mangler vare hjælp {{forumTopicSubject}}
Hej prøver at gøre det kort men.
Sagen er jeg her i sidste uge købte noget fra en online rideudstyr butik. Jeg har købt derfra en gang før sidste år uden problemer.
Jeg mangler så en ud af de to vare, som desværre er den grund til jeg lavede ordren og en vare på cirka 600 kr.
Butikken påstår de har pakken den, og siger de ikke kan gøre mere, men jeg kan kontakte postvæsnet.
Det gør jeg så, de siger da pakken ikke er beskadelig skal jeg henvende mig til rideudstyrbutikken.
Hvad gør jeg nu har nu både ikke en vare og mistet cirka 600 kr? Hvad er mine rettigheder ved sådan noget ?
jul 2015
Følger: 4 Følgere: 10 Emner: 92 Svar: 1.643
Så jeg tænker du skal have fat på butikken igen.
apr 2008
Følger: 16 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 134 Svar: 1.688
det er postnord som skal betale for en ny levering til dig
apr 2008
Følger: 16 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 134 Svar: 1.688
Rideudstyr butik mangler vare hjælp