{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

jeg har det elendigt {{forumTopicSubject}}

ja midt i alle de her indlæg hvor folk siger grimme ting til hinanden osv, så vil jeg da oprette en tråd så i allesammen kan få rigtig godt ondt af mig...

har nogle måneder døjet med stærke skuldersmerter.. især efter ridning..

jeg er så begyndt til fysioterapeut (har vlret der en gang).. og han siger at skuldersmerterne stammer fra nakken...

efter min 1. behandling fik jeg migræne, og havde det i 2 dage smiley

det var i tirsdags jeg fik min første behandling.. og har siden haft det rigtig skidt... været træt.. øm.. osv osv og tager stærke smertestillende..

så sker det smarte, at min kæreste kommer til at bakke ind i noget med høj fart i bilen, så mit hovede bliver klasket tilbage i sædet..

og hvem har MEGA ondt i nakken nu?? og smerterne trækker sig ned gennem skulderbladene :-8

kan faktisk ikke rigtig ride uden at få stærke smerter, fordi isabella synes hun gerne vil være unghest lige for tiden...

Vi har kontaktet min ulykkes forsikring, da jeg for et år siden anmeldte en nakke skade.. og hvis det hele nu her stammer fra nakken.. så står jeg forhåbentligt til en eller anden form for erstatning..

men helt ærligt.. jo det kunne da være fedt at få en slat penge..

men hvis jeg skal leve med smerter?? øv.. så hellere undvære pengene,...

kom med noget melidenhed smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg har det elendigt
  • #1   11. nov 2007 Ævævæv altså smiley sikke noget s: jeg føler med dig! :')

  • #2   11. nov 2007 sååå lille pus!!!

  • #3   11. nov 2007 ajr træls. x(

  • #4   11. nov 2007 nårh hvor synd for dig smiley jeg har haft sygt ondt i halebenet pga af min veninde, men det er en længer historie ;D
    det skal non gå over (: og hvis det er kan du tage nogle lange hyggeture på hende jo, eller bare trække med hende(altså hesten ;))
    det var lidt medlidenhed fra mig zD
    din stakkel!


  • #5   11. nov 2007 ja.. jeg har redet 2 gange siden mandag... og jeg har SÅ dårlig samvittighed overfor isabella.. føler virkelig jeg svigter hende BIG TIME.. men for søren.. når man ligger med migræne er det en kamp bare at køre ud og klappe hende :-8

    er dog ude ved hende hver dag..


  • #6   11. nov 2007 Avav smiley
    Virkelig trælst ! Døjer selv med Migræne.. :S + at jeg har ondt i ryggen HVER dag, og to knæskader smiley
    Åhh... God bedring ! (;


  • #7   11. nov 2007 Sandie..... Du skal øjeblikkelig tage kontakt til et behandlingscenter på fyn der hedder Aktiv Form.. www.aktivform.dk... Det lyder som et piskesmæld og det kan faktisk næsten kun helbredes ved ovenstående.

    Min kæreste kørte galt og fik piskesmæld og skæv ryg og har prøver ALT : fys, kiropraktor, Zoneterapi, akupuntur, kraniesekralterapi m.m.m.m.. men UDEN held... Han kunne INTET, han kom så i behandling ved aktiv form og fungere i dag helt NORMALT.

    Per Geding som er indehaver af centret har ligeledes behandlet folk som var lamme, og fået dem til at gå..... De er SUPER dygtige!

    Jeg kom også ud for et mindre uheld i en speedbåd hvor min ryg og nakke blev skubbet og kunne næsten ikke gå.. jeg fik to behandlinger og var rask og total smertefri....

    De laver kropsterapi og arbejder med muskelopbygning og at den skal bære dine knogler, samtidig med det styrker nerver med mere.

    Lov mig du tjekker hans hjemmeside..... Min kæreste "mistede" to år af sit liv fordi han fik det værre og værre og intet hjalp.. han kunne intet til sidst da man/du kan slide din krop op.. Havde han begyndt noget før med Aktiv form havde han været rask hurtigere... Han får i dag behandling ca. 1 gang om måneden, men kan så også opretholde et normalt liv.

    Håber du bliver rask.... Men det er ikke og spøge mig, skynd dig og gør noget ved det.

    KRAM!


  • #8   11. nov 2007 Det har min bedstemor også brugt dengang hun brækkede ryggen skæv! Nu går hun uden problemer smiley

  • #9   11. nov 2007 beate..

    vi ringede til min læge dagen efter jeg havde fået det stør i nakken... han sagde det ikke var nok til et piskesmæld??? (uden at have set mig)

    jeg synes heller ikke det virkede så voldsomt.. fik dog ondt osv.. men havde jo ondt i nakken i forvejen.-...

    som jeg sidder nu.. har jeg ondt midt i nakken, der ved ryg søjlen.. og så trækker det ned igenne rygsøjlen imellem skuldrene smiley


  • #10   11. nov 2007 Kan også være nakkevivlerne der forstvet prøvede min kæreste, og det behøver ikk være ved høj fart heller.

  • #11   11. nov 2007 Det er rigeligt til at få et piskesmeld.. Kender flere der har fået det på samme måde.. Problemet er at mange læge ikke en gang anerkender piskesmæld.... Det gjorde Renés ( min kærstes) læge heller ikke.. Han måtte skifte læge fordi de sagde det var noget han bildte sig selv ind... Den nye læge anderkendte det dog og sendte ham til Aktiv Form...

    Det er lige nøjagtig DER Renés smerter også sidder når han har det dårligt,..

    Men uanset om det er et piskesmæld eller ej, har du smerter i nakke og ryg og det er ikke til at spøge med...

    Aktiv Form arbejder med alle dele af kroppen, dårlige knæ, ryg, nakke, mave og problemer med hovedpine som ofte kommer som en følge af spændinger i kroppen.

    Sys du skal prøve og ringe til dem eller ihvertfald kigge deres hjemmeside, for din egen skyld.

    Jeg bruger dem HVER gang jeg kommer ud for et eller andet...Styrt med hesten eller hvad det må være, og de fjerner det med en behandling...



Kommentér på:
jeg har det elendigt

Annonce