{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
277 visninger | Oprettet:

RIDELEJRE (8 {{forumTopicSubject}}

Heej (:
ja måske er det lidt for tidligt men ville bare lige høre ;D

Hvad synds i om Østerlund Ridelejr ?
jeg har vært der 2 gange nu , første gang var virkelig virklig sjovt men anden gang var knapt så sjovt alle de ponyer jeg fik blev syge/halt ? s; så til sidst fik jeg ejerns hest! ;o men hvis jeg skal afsted igen iår tager jeg min egen pony med! (; nånå men hvad synds i om den og hvad for en uge vil i anbefale hvis det er ? :b

og har i nogle forslag på andre ridelejr der er virklig gode ? og træningslejre ? LINK ?:D


Det skal være i sommerferien (8


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RIDELEJRE (8
  • #1   12. nov 2007 Hvor ligger det henne?

  • #2   12. nov 2007 Østerlund ? :b

  • #3   12. nov 2007 Hvor meget koster det at være på træningslejr/ ridelejr?

  • #4   12. nov 2007 ENGHØJ!!!!! smiley

  • #5   12. nov 2007
    Connemara'en 8D 'Patrick<3' <

    fortæl om den! (8 og har de hjemmeside ?


  • #6   12. nov 2007 http://www.enghoejs-ponyclub.dk/
    Dér ser den ret nedern ud xD Men den er virkelig fed! Hestene bliver behandlet super godt. Der bliver også taget hensyn til hestenes alder, hvor megetd e må rides osv. Man får 1 undervisningstime på banen om formiddagen, og så rider man 2 timer i tarrænet efter frokost (kl.12). Alle er virkelig flinke derover, og man får hurtigt nye venner! Det er vildt fedt smiley


  • #7   12. nov 2007 okay lyder hyggeligt smiley

  • #8   12. nov 2007 Connemara'en 8D 'Patrick<3' <
    Nooo! Ikke Enghøj! Er man ikke to om hver hest? Og alle hestene går med lammskind osv., selvom det er herrevarmt?


  • #9   12. nov 2007 Kan man medbringe ejen hest på enghøj?

  • #10   12. nov 2007 Men Søborggård, derimod (:
    Haha, de rer lidt rodet, men de er ret flinke - og har heste i alle størrelser. De har seriøst 70-75 heste Ö
    Nå, men jeg kan især anbefale deres minimilitaryridelejr. Og har hørt, at militaryridelejren for private også er god, med eneundervisning og så videre...

    www.soeborggaard.com


  • #11   12. nov 2007 Ditte E
    Du skal regne med mellem 2-3000, alt efter, hvor i Dk det er, og hvor lang tid det er, hvad man laver o.s.v...


  • #12   12. nov 2007 okay og tak

  • #13   12. nov 2007 Ditte: Ja, det kan man godt. Og det er den samme pris som hvis man rider på hestene de har. Så det koster indenting at have egen hest med (: Der er self. også store folde de kan stå på.

  • #14   12. nov 2007 Okay. Det lyder godt, så vil jeg da finde ud af om jeg må

  • #15   5. dec 2007 østerlund igen helt klart skal der op i uge 27 og 28

  • #16   5. dec 2007 ved ikke synes heller ikke det var sjovt 2 gang jeg var der men ellers har det altid været sjovt

  • #17   13. jan 2008
    anne-sofie F

    Ja, det var skide træls!xb

    jamen var du en af de "små"?xD kan seriøst ik huske nogle der hed anne sofie?xb


  • #18   15. mar 2008 lad være med at tage ejen hest med, den bliver nok også bare syg eller halt det gjorde min

  • #19   15. mar 2008 lige til den med østerlund- glem det, det lyder så fantastisk, men folk der syntes det er et godt sted, må være duldkommen blinde, det er ren dyremishanling, med alle deres dyr. folene er af rustne gamle tunge vandrør som i tide og utide falder ned, der går for mange heste på én fold, og de har ikke nok mad, jo til dem de lige rider, men hvis der skulle ske noget så de ikke kan rides, ja så får de bare halm i en balle på folden, og heste kan altså absolut ikke leve af halm, ud over det får de rådent brød fra bageren, når hestene er syge kommer der ikke dyrlæge, mange af dem havde kværke og det resulterede i at man hest kom hjem med det og 20 kg tyndere. min veninde fik en pony dernede med en kæmpe byld i næsen, og op til det ene øje, det var de ligeglade med, den fik så utålelige mange smerter når den skulle have grime hen over bylden, så den gik i panik og sprang grimen- ja og så fik den bare tæsk af de kun 16- 17 årige der skulle have ansvar for os. sidst på året henter låsby svendsen og palle ellehammer (ham der sendte sine heste sydpå i overfyldte trailere-det var i tv) de sidste ponyer der er udslidte eller i overskud- og så må i jo selv tænke jer til hvad der sker med de arme heste-ponyer. kunne fortælle meget mere, men ja støt ikke sådan et sted, de tjener bare flere penge til at toturere flere heste for næste år igen

  • #20   25. mar 2008
    kære ridelejr mennesker..

    jeg hører meget snak om østerlund ridelejr.

    jeg ville bare fortælle jer lidt om tingene, og de påstande jeg ofte læser herinde på nettet.

    østerlund er et helt fantastisk sted!! det kan jeg garantere jer for!! jeg er kommet en del derovre, ogi al den tid jeg har været der, er der ikke foregået noget af alt det jeg læser.

    jeg er ved at brække mig når jeg læser hvordan man kan svine stedet til. ja lad os allesammen svine hinanden til, så er det bare super fedt!!

    nu er jeg som regel ikke en der skriver i debatter, men den her gang er det vidst gået en anelse over stregen!!

    stakkels de piger der skal på ridelejr og læser debatter som denne!
    prøv at være lidt realistiske!

    hmm.. til den med jernrør, så kan jeg garantere for at der ikke er et eneste af dem der er løse! hvis i syntes de mishandler hestene, så syntes jeg virkelig i skulle tage en snak med dyrlægen og få det helt på det rene!!

    og lige til det med Palle Ellehammer og Låsby Svendsen? nej der kommer heste i dag, og dem fra mindst 5 år siden heller ikke fra!

    folde?? jo der ca 70 tønderland, og det er pænt meget, så ved ikke om i andre tror på det med overproppede folde? nej vel?

    hvem var det nu der tabte den sag om vanrøgt af heste?? ja det var i hvertfald ikke østerlund! med en forsvarende dyrlæge oven i købet..

    jeg forstår ikke at folk bliver ved at hænge sig i sådan noget sladder!! sagen er over 10 år gammel, og hvos der virkelig var noegt om det, tror i så virkelig, at de havde vundet retsagen?

    hvis nogle ikke bryder sig om lejren er det okay, man har vel lov at komme med sin mening, jeg forstår bare ikke hvordan man få sig selv til at komme med sådanne påstande i den grad!!

    det er ærgeligt at ødelægge det for andre, hvis man ikke selv er helt på det rene med hvad der enli forgår i dag og hvad der foregik for 10 år siden, og som i virkeligheden ikke har fundet sted?? og jeg tror de professionelle nok skal tage sig af hvad der er mishandling og hvad der ikke er!

    og hvis det virkelig er sådan en dårlig ridelejr, hvordan kan det så være at der kommer piger og drenge for 2. 3. og 4.gang? hmm.. eller måske er det bare mig den er galt med? men jeg mener nu at jeg burde have en del mere erfaring, eftersom jeg har været på ridelejren for 5 år i træk, og i alle ugerne?

    jeg har kun nydt gode oplevelser på dette sted, og ingen andre kender det så godt som jeg!! så må i selvom hvad i syntes og mener, men jeg kan bare fortsætte med at sige at jeg syntes det er et helt fantastisk sted!!! .


  • #21   25. mar 2008 østerlund ER et pisse fedt sted! det må i ikke tvivle på!!

  • #22   26. mar 2008 Ja det er seriøst fedt smiley

Kommentér på:
RIDELEJRE (8

Annonce