{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

Goodbye Denmark, Hello England {{forumTopicSubject}}

<b> Her den første del af min første novelle.. Læg gerne komentarer og konstuktiv kritik.. Men husk at det er min første novelle nogensinde </b>


<i> Onsdag D. 11 juni 2008

“Welcome to Birmingham Airlines” Stod der da jeg stod ud af flyet. Nu sker det tænkte jeg, 3 uger helt alene i England. “Excuse me” var der nogle der sagde, da jeg flyttede mig kunne jeg se at det var et ældre ægtepar, jeg tog min slidte grønne rygsæk og begyndte at gå ned mod bagage udleveringen. I et helt år havde jeg sparet op til denne her tur.
Jeg gik forbi en stor kiosk med masse af blade, jeg kunne skimte at på næsten alle blade var mine idoler på forsiden, nemlig McFly. Jeg kunne allerede mærke at det kriblede i maven af spænding, til Mcfly koncerten på fredag, det var faktisk grunden til at jeg var taget hele vejen til England. Da jeg var nået ned til udleveringen gik jeg lidt rundt.

En halv time efter var min bagage stadig ikke kommet, jeg gik hen til Informationen,

“Hello, I can’t understand that i haven’t got my baggage jet”

“just a moment I will tjek, whats your name, and age?

“Jasmin Muheisen 15 years old”

“I will just make a call” Hun tog en trådløs telefon og gik ind I et rum bagved.

Jeg kiggede på mine lyserøde All Stars på den ene stod der “MCFLY” med store sorte bogsaver, og på den anden stod “I LOVE DANNY JONES” jeg smilte ved tanken om Danny. I overmorgen skal jeg se MCFLY I levende live. Damen fra Informationen kom tillage

I´m sorry, but your baggage is lost, when we find it, we will send it to your holyday adresse.

Jeg kunne mærke at jeg fik gåsehud overalt, “S H I T” tænkte jeg bare. </i>
_________________
<b> Med venlig hilsen Jasmin

Anden del kommer snart </b>


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Goodbye Denmark, Hello England
  • #2   24. feb 2008
    Juliebabyx .


    Tak xD


  • #3   24. feb 2008 Synes den er en smule kedelig. Der er en del fejl (stavefejl og kommafejl)

  • #4   24. feb 2008 Wauw ..
    Den er vildt god d:
    Jeg vil også læse anden del xD
    - nuuuu xD
    Ej, den er ret fængende man kan ikke stoppe med at læse ..


  • #5   24. feb 2008
    Lene B

    Fedt smiley


    Katrine Schultz

    Kan du så ikke sige hvad jeg kan gøre for at gøre den mere spænende?


    Ninner

    Tak smiley


  • #7   24. feb 2008 Fortælle på en mere spændende måde, og rette fejlene. Jeg ville starte med en indledning hvor jeg fortæller hvordan det hele ser ud, hvad det handler om og sådan

  • #8   24. feb 2008 Men det er også bare vigtigt at starte med en god indledning, som fanger læseren. Så man får lyst til at læse resten :o)

  • #9   24. feb 2008 Katrine Schultz

    Okay, Tak for det.. Det skal jeg nok tænke på til næste del smiley


  • #10   24. feb 2008 “Welcome to Birmingham Airlines”, det var, hvad jeg blev mødt af da jeg stod ud af flyet. Jeg kiggede mig omkring, der var en masse mennesker, de fleste af dem så ud til at have travlt. Jeg kom til at tænke på, hvorfor jeg egentlig var her. Jeg havde brugt et års hårdt arbejde som avisuddeler for at få råd til denne tur, men havde jeg over hovedet lyst, turde jeg, at bo i England helt alene i 3 uger? Mine tanker blev afbrudt af en rusten stemme, der sagde “Excuse me”, jeg kiggede mig tilbage og fik øje på et ældre ægtepar, de så stressede og sure ud, så jeg flyttede mig.
    Min efterhånden slidte, grønne Eastpak taske og jeg bevægede os mod bagage udleveringen. Jeg gik forbi en stor kiosk med masse af blade, jeg kunne skimte at der på næsten alle bladene var mine idoler på forsiden, McFly. Jeg kunne allerede mærke at det kriblede i maven af spænding, til Mcfly koncerten på fredag, det var faktisk grunden til at jeg var taget hele vejen til England. Der var lang kø ved udleveringen, så jeg gav mig til at gå lidt rundt, samtidig med, at jeg holdt øje med mit bagagenummer..

    En halv time efter var min bagage stadig ikke kommet, jeg gik hen til Informationen.

    “Hello, I can’t understand that I haven’t got my baggage yet”

    “Please wait a few minutes. I’ll go check for you. What’s your name, and age?

    “Jasmin Muheisen 15 years old”

    “Allright, I’ll just make a call”
    Hun tog en trådløs telefon og gik ind I et rum bagved. Der hang et stort lyserødt forhæng foran rummet, jeg undrede mig over, hvad de havde derude, der ikke måtte ses af ”almindelige” folk.
    Jeg kiggede ned på mine All Stars, de havde samme farve som forhænget, på den ene stod der “MCFLY” med store sorte bogstaver, på den anden stod “I LOVE DANNY JONES” jeg smilte ved tanken om Danny. Jeg glædede mig rigtig meget til at se MCFLY, i levende live. I overmorgen skal jeg se MCFLY I levende live. Jeg havde aldrig set dem live før, selvom jeg glædede mig, var jeg alligevel lidt skræmt ved tanken, tænk hvis de slet ikke var som jeg havde troet.
    Damen fra informationen kom tillage “I´m sorry, but your baggage is lost, when we find it, we will send it to your hotel address”
    Jeg fik gåsehud over det hele, tænk hvis de ikke fandt det. Min billet var deri.


  • #11   24. feb 2008 Sådan ville jeg skrive det :o)

  • #12   24. feb 2008
    Katrine Schultz


    Okay, tusind tak for det ;o) Er du endtlig forfatter ?


Kommentér på:
Goodbye Denmark, Hello England

Annonce