{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
287 visninger | Oprettet:

Dræber, dræber, dræber stemning {{forumTopicSubject}}

Jeg er efterhånden ved at være lidt træt af tonen der er i mange af debatterne. Ja bare kald mig olde. Bare for at nævne et eksempel så læs debatten "tilridning,hvornår?"
-eller hva den nu hedder;)
Syns der vildt at man ikke kan udtrykke sin mening uden at være ubehagelig. JEG GIDER SKU IKKE SKRIVE IND OG FORSØGE AT HJÆLPE EN PIGE SOM STILLER ET SPØRGSMÅL, for så at blive hugget ned fra alle sider for at bruge sætningen "en kugle for panden" endda i spøg. (andet eksempel).
Hvis stemningen herinde illusterer situationen på landets rideskoler så er jeg sku glad for at jeg har hesten derhjemme. Er det bare mig?


Andre forumemner med "Dræber dræber dræber"
Dræber
Jeg dræber, kom med et bud :)
Skrevet af: Emma - 30. nov 2018
Dræber
Jeg dræber 10 heste for 500 pas :)
Skrevet af: Emma - 19. nov 2018

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dræber, dræber, dræber stemning
  • #1   24. feb 2008 Jeg synes også, at man lynhurtigt bliver hakket ned herinde. Bare fordi jeg ikke havde tilkaldt dyrlæge til min pony inden de første 3 dage (hun var halt) så var jeg også totalt ond.

    Så jeg vil give dig ret i begge dele. Folk hakker meget ned herinde, og er glad for at have hesten opstaldet privat uden problemer (:


  • #2   24. feb 2008 Jeg synes nu eller normalt, at folk kan finde ud af at debattere uden at dræbe hinanden i forsøget. Selvfølgelig kan man komme i uenigheder, men det sker under debatter. Men den tråd, du henviser til, er godt nok langt ude. Her er et eksempel på en person, der ikke har lært at debattere og respektere andre menneskers holdning. Det er nogle feje, nedgørende forsøg, der bliver gjort, på at vinde medhør og være den vindende.

  • #3   24. feb 2008 Michael, det tror jeg næppe hehe

  • #4   24. feb 2008 Jeg har lige siddet og læst den debat i skrev om. og hold da op hvor nogen ikke kan snakke pænt Men..

    Michael du holder virkelig en pæn tone selv om hun bliver ved. det er kanont. at der er nogen der kan holde en pæn tone når der er andere der skal disse andre.


  • #5   24. feb 2008 Joo, Michael, det var skam dig. Jeg er meget forarget over din måde at svare på ;o)

    Neeej, du ved vist udemærket godt, det ikke var dig, hehe.


Kommentér på:
Dræber, dræber, dræber stemning

Annonce