{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
407 visninger | Oprettet:

ARRRRGH! GYS! {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg skulle finde rideudstyr som jeg skal sende med min hest på lørdag.
Så da det var ordnet låste jeg og gik ud i stalden.
Så skulle jeg lige tilbage for at hente godbidder, og da jeg åbnede skabet så jeg at der var fuld af muselort, som jeg ikke havde set før.
Når ud med alle tingende, gøre rent (nåede kun 1 hylde) og så da jeg tog strigle kasserne ud fra 2 og skulle tjekke alle mine mange poser med godbidder, så jeg noget bevæge sig bag ved en "bandagetaske" og en strigle pose. Så blev jeg bange.
Jeg stivnede fuldstændig, og pludselig løb en mus rundt. og over i den anden ende at skabet. Nå nu er den smuttet ud igennem et hul tænkte jeg. Så tog jeg noget vaske pulver og smed rundt (havde stadig ikke fjernet bandage tasken og strigle posen, turde jeg ikke)
Nå men vaskepulveret skulle dels fjerne lugten og ond som jeg er tænkte jeg at kom den tilbage ville den spise af det, og blive syg dårlig, og lærer at mit skab var fame forbudt zone. Pludselig kunne jeg se dens hale
Og jeg skreg igen.
Så kastede jeg bare tonsvis af pulver ind og pludselig løb den hen på lågen og kravlede op af den, og så skreg jeg simpelthen så groft, og den faldt ned og fes ud på gulvet,
Jeg spænede ud, næsten græd faktisk, og så måtte jeg vente i 1½ time på min far så han kunne sætte mine ting på plads. Jeg turde simpelthen ikke :D:O

Ja jeg er 17 og PISSE bange for mus smiley
Latterligt ikke?
Jeg er spændt på om jeg tør gå derind i morgen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ARRRRGH! GYS!
Kommentér på:
ARRRRGH! GYS!

Annonce