{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rytterlejr 2008
  • #1   8. mar 2008 jaa jeg skal på Midtjysk i uge 29! glæder mig helt vild!

  • #2   8. mar 2008 <b>Jeg skal måske hjælpe på morsø's rytterlejr xD


  • #3   8. mar 2008 sorry fed skrift xD

  • #5   8. mar 2008 hvor i silkeborg? bor ved silkeborg flot natur område og ride i..



  • #6   8. mar 2008 ville gerne men tror ikk jeg for råd

  • #7   8. mar 2008 Jeg skal på ridelejr på Midtjysk smiley

  • #8   8. mar 2008 ups, skrev forkert før, skal på midtjyske X)

  • #9   8. mar 2008 okai


  • #10   8. mar 2008 jer der skal på midtjysk hvad uge skal i!

  • #11   8. mar 2008 skal ned til bo bak i uge 28 (:

  • #12   8. mar 2008 uge 31

  • #13   8. mar 2008 Schmølz *spejlbilledet* : ok


  • #14   9. mar 2008 ved ikke lige hvilken uge det er det har min veninde styr på..hehe<3



  • #15   11. mar 2008 hehe skal også i uge 27

  • #16   15. mar 2008 lige til den med østerlund- glem det, det lyder så fantastisk, men folk der syntes det er et godt sted, må være duldkommen blinde, det er ren dyremishanling, med alle deres dyr. folene er af rustne gamle tunge vandrør som i tide og utide falder ned, der går for mange heste på én fold, og de har ikke nok mad, jo til dem de lige rider, men hvis der skulle ske noget så de ikke kan rides, ja så får de bare halm i en balle på folden, og heste kan altså absolut ikke leve af halm, ud over det får de rådent brød fra bageren, når hestene er syge kommer der ikke dyrlæge, mange af dem havde kværke og det resulterede i at man hest kom hjem med det og 20 kg tyndere. min veninde fik en pony dernede med en kæmpe byld i næsen, og op til det ene øje, det var de ligeglade med, den fik så utålelige mange smerter når den skulle have grime hen over bylden, så den gik i panik og sprang grimen- ja og så fik den bare tæsk af de kun 16- 17 årige der skulle have ansvar for os. sidst på året henter låsby svendsen og palle ellehammer (ham der sendte sine heste sydpå i overfyldte trailere-det var i tv) de sidste ponyer der er udslidte eller i overskud- og så må i jo selv tænke jer til hvad der sker med de arme heste-ponyer. kunne fortælle meget mere, men ja støt ikke sådan et sted, de tjener bare flere penge til at toturere flere heste for næste år igen

  • #17   15. mar 2008 min og mange andres oplevelser

  • #18   25. mar 2008 kære ridelejr mennesker..

    jeg hører meget snak om østerlund ridelejr.

    jeg ville bare fortælle jer lidt om tingene, og de påstande jeg ofte læser herinde på nettet.

    østerlund er et helt fantastisk sted!! det kan jeg garantere jer for!! jeg er kommet en del derovre, ogi al den tid jeg har været der, er der ikke foregået noget af alt det jeg læser.

    jeg er ved at brække mig når jeg læser hvordan man kan svine stedet til. ja lad os allesammen svine hinanden til, så er det bare super fedt!!

    nu er jeg som regel ikke en der skriver i debatter, men den her gang er det vidst gået en anelse over stregen!!

    stakkels de piger der skal på ridelejr og læser debatter som denne!
    prøv at være lidt realistiske!

    hmm.. til den med jernrør, så kan jeg garantere for at der ikke er et eneste af dem der er løse! hvis i syntes de mishandler hestene, så syntes jeg virkelig i skulle tage en snak med dyrlægen og få det helt på det rene!!

    og lige til det med Palle Ellehammer og Låsby Svendsen? nej der kommer heste i dag, og dem fra mindst 5 år siden heller ikke fra!

    folde?? jo der ca 70 tønderland, og det er pænt meget, så ved ikke om i andre tror på det med overproppede folde? nej vel?

    hvem var det nu der tabte den sag om vanrøgt af heste?? ja det var i hvertfald ikke østerlund! med en forsvarende dyrlæge oven i købet..

    jeg forstår ikke at folk bliver ved at hænge sig i sådan noget sladder!! sagen er over 10 år gammel, og hvos der virkelig var noegt om det, tror i så virkelig, at de havde vundet retsagen?

    hvis nogle ikke bryder sig om lejren er det okay, man har vel lov at komme med sin mening, jeg forstår bare ikke hvordan man få sig selv til at komme med sådanne påstande i den grad!!

    det er ærgeligt at ødelægge det for andre, hvis man ikke selv er helt på det rene med hvad der enli forgår i dag og hvad der foregik for 10 år siden, og som i virkeligheden ikke har fundet sted?? og jeg tror de professionelle nok skal tage sig af hvad der er mishandling og hvad der ikke er!

    og hvis det virkelig er sådan en dårlig ridelejr, hvordan kan det så være at der kommer piger og drenge for 2. 3. og 4.gang? hmm.. eller måske er det bare mig den er galt med? men jeg mener nu at jeg burde have en del mere erfaring, eftersom jeg har været på ridelejren for 5 år i træk, og i alle ugerne?

    jeg har kun nydt gode oplevelser på dette sted, og ingen andre kender det så godt som jeg!! så må i selvom hvad i syntes og mener, men jeg kan bare fortsætte med at sige at jeg syntes det er et helt fantastisk sted!!! .


  • #19   27. mar 2008 Skal på østerlund i uge 27 smiley Og nej de mishandler ikke deres heste, og hvorfor er der så så mange der kommer igen ?

  • #20   27. mar 2008 lige præcis.. jeg forstår heller ikke formålet ved at svine andre til, man får jo intet ud af det alligevel?

  • #21   28. mar 2008 Nej !

  • #22   28. mar 2008 vi tabte fordi det var en forretning der udjorde et levebrød og i dk er dyrevelfær ikke sat ligeså højt som forretning og menneskelig indtjenning sådan var det ihvertfald dengang, detsuden unge dame er det ikke over 10 år siden men 4½ år siden og 7 år siden jeg var der på ridelejr. du kan måske fortælle mig hvorfor østerlund fik en bøde på over 25000,- for at bruge en tippi der ikke var brænd sikker og hvis du var med i den pågældene sag, sad du også derinde da brandmanden der havde tjekket stedet sammen med politiet fortalte at det var imod alle relamenter og uansvarligt at lade børn og unge sove i sådan en brændfælde, som i øvrigt ikke havde nogen lynafleder, min veninde har billeder af låsbys tæppe-hestevogn der stod imellem stalden og hovedhuset, da hestene blev hentet og palle ellehammer kom senere og hentede de heste der var en smugle mere værd, de heste de beholdte var nogen de havde haft i mange år og som var unervisnings heste resten af året, dyrlægen var lidt svær at snakke med, da de havde sparet ham væk og kun i akutte situationer hvor døden var nær med hestene, fik de en sort dyrlæge ud. måske har de lært af retsagen, men forholdene var fanme ikke iorden dengang, har billeder derfra, selvom jeg gav de fleste til hesteinternatet af 1999.
    detsuden er det ikke tilsvining, det var hvis jeg sad og kaldte dem psyopater, og sagde noget der ikke passede.


  • #23   29. mar 2008 Det er det samme bøvl hvert år, fatter det ikke, har du været der de sidste år, NEJ! Du tror ikke på at ting kan ændre sig, jeg har været på østerlund 4 år i træk, mens du ikke har været der i 4½ år, er det dig der er forkert på den eller, Karina, Østerlund-08 og mig der ved bedst lige nu eller er det dig der ikke at set det i 4½ år. Jeg har ondt af dig. Tænk at føle at man bare er nødt til at skræmme andre med usande historier.

  • #24   29. mar 2008 jeg siger ikke at stedet ikke kan ændre sig, alle kan ændre sig. men hvad jeg så den gang var den barske virkelighed, flot hvis har ændret det, men de havde heller ikke andet valg

  • #25   29. mar 2008 Jamen hvorfor disker du så op med de der gamle nyheder? Du kan jo ikke udtald dig om hvordan det er nu?

Kommentér på:
rytterlejr 2008

Annonce