{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
461 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg skrive? kan næsten ik gå {{forumTopicSubject}}

ja.. Her kl.4.. da jeg var på vej hjem fra en Veninde *cyklede* kom der en dreng på en knaldert og råbte til mig .. at jeg havde tabt noget! Jeg stopper så, det samme gør han! jge kigegr ås bagud for at se om hvad dte var jeg havde tabt.. men kunne ikke se noget... Så gav han mig den pung, som der lå legetøjs penge i * de ligner vikrleig meget ægte penge* som jeg havde lånt af min nevø.. fordi mig og veninden skulle lave en stil sammen om en berømt røver/tyvekængt.. og ville så lave en film om det.. hvor vi så brugte pengene til.
Så da han gav mig pungen, kiggede jeg så hurtigt i om alle pengene var i.. *kun et kig på 2 sek*.... så ved jeg ikke lige havd der gik af ham der på knalereten ..
Han gav mig lige pludselig et piske slag i ryghgen * så det ikke havd dte var.,. så jeg så ti lden anden side.. for at putte pungen i min taske.. *F*uck det gjorde ondt man..* så stod jeg af.. og så fik jeg lige pludelig et spark op mellem balerne * der ved halebenet* AV!!!!

Så tog han min pung som skyndte sig væk! AV AV AV !
Historien er SNAD .. har beviser.. kan atge billeder af min ryg.. har et giga langt piske slag og .. kan ikke bugge/side osv... Det gjorde så ondt at jeg blev nød ti lat ringe til min venindes mor for at hente mig.. :S
AV! Helt ærelig.. så 2 km længere henne.. så vi pungen smidt ind i en busk.. med legetøjs pengene i!

AV! Har så ondt i ryggen.. nu! Har smerter overalt.. har taget to smetestillende piller :S

AV AV AV !
Helt ærelig ':S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal jeg skrive? kan næsten ik gå
  • #1   28. apr 2008 Jamen stakkel da ?

  • #2   28. apr 2008 Dte gør bre så ondt.. tviler på om jeg kan ride! hver den næste uges tid!

  • #3   28. apr 2008 Skriv så man kan forstå det, man skal gætte sig til halvdelen af ordene,
    men det lyder bestemt ikke sjovt, psykopat?


  • #4   28. apr 2008 ja.. Her kl.4.. da jeg var på vej hjem fra en Veninde *cyklede* kom der en dreng på en knaldert og råbte til mig .. at jeg havde tabt noget! Jeg stopper så, det samme gør han! jeg kigger så bagud for at se om hvad det var jeg havde tabt.. men kunne ikke se noget... Så gav han mig den pung, som der lå legetøjs penge i * de ligner virkelig meget ægte penge* som jeg havde lånt af min nevø.. fordi mig og veninden skulle lave en stil sammen om en berømt røver/tyvekængt.. og ville så lave en film om det.. hvor vi så brugte pengene til.
    Så da han gav mig pungen, kiggede jeg så hurtigt i om alle pengene var i.. *kun et kig på 2 sek*.... så ved jeg ikke lige havd der gik af ham der på knalereten ..
    Han gav mig lige pludselig et piske slag i ryggen * og så det ikke havde
    hovdet den anden vej! så jeg så til den anden side.. for at putte pungen i min taske.. *F*uck det gjorde ondt man..* så stod jeg af.. og så fik jeg lige pludelig et spark op mellem balerne * der ved halebenet* AV!!!!

    Så tog han min pung som skyndte sig væk! AV AV AV !
    Historien er SAND .. har beviser.. kan atge billeder af min ryg.. har et giga langt piske slag og .. kan ikke bugge/side osv... Det gjorde så ondt at jeg blev nød ti lat ringe til min venindes mor for at hente mig.. :S
    AV! Helt ærelig.. så 2 km længere henne.. så vi pungen smidt ind i en busk.. med legetøjs pengene i!

    AV! Har så ondt i ryggen.. nu! Har smerter overalt.. har taget to smetestillende piller :S

    AV AV AV !
    Helt ærelig ':S

    *Skal lige siges jeg slog min højre arm.. så kan ikke lige stave rigtigt!


  • #5   28. apr 2008 Fuck' en narO.o'

  • #6   28. apr 2008 kan man ikke anmelde sådan noget?

  • #7   28. apr 2008 det der skla du anmelde til politiet

  • #8   29. apr 2008 kan man da godt det?

Kommentér på:
Hvad skal jeg skrive? kan næsten ik gå

Annonce