{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

rodeo ? {{forumTopicSubject}}

hmm igår aftes sad jeg bare og skiftede rundt på kanalerne. og faldt over noget tyre rodeo. først tænkte skynd dig at slå væk fra det det er dyremishandling det bliver du kun ked af.
Men jeg så det aligevel (så hele 1.runde)
jeg troede at nu skulle jeg se arme stakkels tyrer der blev banket halvt ihjel og tvunget til at bukke og se vilde og voldsomme ud, men nej.. det gjorde de ikke
Godt nok havde de lyskeremmen på. men men man kunne se den sad lyst (når tyren bukkede til den ene side drejede torvet bare rundt på ryggen af den)
så troede jeg jamen så har bundet dens kønsdele fast, for lede det skal mennesker jo være. men nej.
Så tænkte jamen så er det fordi den tossede cowboy hugger sine forfærdelige spidse spore i siden på den stakkels dyr. men nej. inge naf dem red med spore ?

da der var pause filmede de ude i staldene hos tyrerne.
Hold da op. de havde en kæmpe bås at ligge i, staldpiger rendte rundt og hentede mad og vand. der stod en dame og massegerede den ene tyr, men hun fortalte om at han skulle være den næste tyr i ringen og hans skulle rides af farvorit rytteren...

Det korte og det lange var egentligt at jeg slet ikke så noget af alt den forfærdelige dyremishandling der blev snakket så meget om.
De tyrer havde det jo faktisk rigttig godt.
så nu spørger jeg.. er reglerne for rodeo lavet om ?.. eller hvad var det der gjorde at jeg slet ikke så noget dyremishandling ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rodeo ?
Kommentér på:
rodeo ?

Annonce