{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
274 visninger | Oprettet:

ponze sider, at stjæle billeder. {{forumTopicSubject}}

mange snupper mine billeder, især af Maloor, Sugar, og Calista, vil i ikke godt lade være, jeg er så træt af at se dem på fremmede sider, hvor de kommer ind på misrøgtede ponyer, fordi inogen ikke gidder at passe dem som net pony, flere er endt som mishandlede ponyer, og selv om det er leg, er jeg træt af det, da især udenlandske købere ikke forstår den leg.

så mister jeg købere, og det er lidt surt fordi i vil lege.

Anita W


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ponze sider, at stjæle billeder.
  • #1   17. jun 2008 ja, jeg har skrevet til mange, de fleste giver ret beskidte beskeder tilbage, og dem der driver hjemmesiderne, griner bare af mig, hvad så?? jeg har ikke lyst til at melde børn, men når ejeren af hjemmesiden ikke reagere, hvad gør man så????

    Skal lige sige, at der er enkelte børn/unge der har respekteret mit valg.

    Anita W


  • #2   17. jun 2008 hvis ejeren ikke reagere kan du vel melde hende?
    man må ikke snuppe billeder uden tilladelse !


  • #3   17. jun 2008 puh kan jeg virkelig godt forstå, hvor irreterende!

  • #4   17. jun 2008 Team Fjordbolle: Desværre er mange børn ligeglade med copyrigth logoer...

    Jeg ville måske kontakte deres nethotel.. hvis de f.eks. har side på webbyen, så skriv til webbyen, send beskederne med osv. og høre hvad de vil gøre... Det samme hvis det er ridesiden.dk



  • #5   17. jun 2008 Vi var udsat for det samme, bare med vores race hunde.
    Min mand blev så gal at han skrev til pigen at de billeder af vores hunde samt svigermors hunde skulle slettes med det samme. Ellers politianmeldte han hende(en 13 år gammel pige) Intet skete, så kontaktede han hendes webhotel og fremlagde sagen og de lukkede siden, da det er ulovligt. Bare fortæl dem at hvis de ikke gør noget ved sagen bliver webhotellet meldt. Det var ikke nødvendigt i vores tilfælde, men det kan være nødvendigt i andre.


  • #6   17. jun 2008 <b>Emma T</b> Det er altid muligt at tage billeder, hvis man virkelig vil have fat i dem..

    Tror bare børn skal lære hvad der er dit og mit...


Kommentér på:
ponze sider, at stjæle billeder.

Annonce