{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
393 visninger | Oprettet:

Uheldig eller bare meget Klodset {{forumTopicSubject}}

Er jeg uheldig eller bare mega klodset
Historie

Torsdag.
Ude at gå med min lille bror spille fodboldt og ned til søen. da vi så kommer ned til søen efter vi havde spillet fodboldt ryger min lillebrors boldt så i åen lige inden søen. så jeg løber over til søens skant for at få fat i den her lorte boldt. da jeg så gå lidt ned af for at se hvor langt bolden er. så glider mine fødder og jeg falder i.
Jeg fik et stykke glaskår op i foden og mega hud afskrabning på min albuen samt forstruket nogle musker i skulderen

Fredag.
Ude ved min pleje mor sammen med en veninde og lege med min "store" hund Samo. Da vi så løber rundt om et sving løber samo ind foran mig så jeg glider og lander på mine knæer og støder fra med mine hånder.
Kæmpe hud adskrabning på mine knæer og hænder.

Lørdag,
Skulle jeg ud at ride på min Evt nye hest for anden gang. Da jeg skulle til at hoppe op føste gang glider sadlen lidt. jeg hopper så ned igen og retter den anden gang holder ejeren ned i stigbøljen med venstre hånd som hun ikke har særlig mange krafter i så sadlen glider lidt igen. da jeg så sætter mig i sadlen trykker den en forkert sted på hesten som gør ham bange som han hopper op i luften med alle fire ben og lander igen med alle fire ben og så ligger jeg på jordne IGEN.
Mega ondt i halebenet, ryggen og nakken Og min skulder

Sener lørdag er vi så i Baboon city(Kæmpe lege land i herning) Først prøver jeg en tyr som jeg falder af og slå min DÅRLIGE knæ i mod. Da jeg så ville ud fra den her ring. falder jeg for over og slår hovedet i gulvet og slå min Skulder IGEN. Da jeg så for sagt jeg er okay og kommer vider. går vi han til radio bilerne som jeg ikke kan holde mig fra og skulle jo prøve selv om jeg på en måde vidste det endte galt. og det gjorde det for jeg måtte hoppe ud midt i det hele pga Mega ondt i hale benet, nakken og ryggen.

Så nu ligger jeg her hjemme med ondt i
Nakken, Ryggen, Halebenet, Skulderen, Knæet og albuen.


Kan i svare mig på er jeg uheldig eller bare mega meget klodset?

Undskyld det er lidt langt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uheldig eller bare meget Klodset
Kommentér på:
Uheldig eller bare meget Klodset

Annonce