{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

Jeg skal ud med mine FRUSTRATIONER! {{forumTopicSubject}}

Det er fordi at min venindes mor er så skide træls!!

I de små klasser måtte min veninde ikke lege med mig fordi mine forældre var skilt, og af den grund var jeg ikke helt normal. - Det er jeg stadig sur over at man kan sige sådan!!

Og så en gang da jeg gerne måtte være sammen med min veninde, sov vi sammen og jeg havde taget mit ridetøj med fordi at min veninde ligger tættere på hestene end mit eget hjem gør, så havde hendes mor været nede og rode i min taske, hvor mit ridetøj lå i en pose, så satte hun det udenfor og spurgte om min mor lærte mig at svine så meget!!

++ at hun render rundt i min anden venindes lomme og kigger i garagen. De har også for nylig fået ny hund, som hun mener er mishandlet og at tidligere ejer var på stoffer fordi hans pupiller var store..

Så stoppede hun også min anden veninde og spurgte hende om jeg havde lært at være mere renlig mv.

Og NU har hun drejet en historie helt om. Min mor og hendes mor sad og snakkede til skolefest og så sagde min mor at hun syntes det var åndssvagt at piger i vores alder ville tabe sig, selvom at de var så tynde. Det tog min venindes mor meget personligt, og min veninde skrev, at hun var sur, fordi at jeg havde sagt til min mor, som havde sagt til hendes mor, at hun gerne ville tabe sig, og smed sin madpakke ud i skolen mv. Og nu er hun på vægten hver dag, og hendes mor tvinger hende til at spise mm. fordi JEG SLADREDE?

grrr..




Nu er jeg glad igen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg skal ud med mine FRUSTRATIONER!
Kommentér på:
Jeg skal ud med mine FRUSTRATIONER!

Annonce