{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
522 visninger | Oprettet:

Ny profiltekst/jeg keder mig xD {{forumTopicSubject}}

JOEY OG MIG ER K:RESTER !!!!!!!!! xD<3333.


••..••.
`•. M a g i c D a n c e r & E m i l i e

Hola Mon Amie ! smiley

Personen bag MOE er så mig :b
HG er en del af min hverdag og det regner jeg stærkt med det bliver ved med xD Total HG-afhængig, såkaldt HG-syndrom.

Jeg elsker at diskutere i debatter, og desuden lære man faktisk en hel del af dem o_O

Glo gerne mit fotoalbum med mig selv, så kan du så også se hvordan jeg ser ud. xD

MOE har været på ridelejr. Det var bare SÅ fedt. Det var med HMS.
De sagde en helt masse fedt om mig og Magic osv.
Vi sprang vores første spring der efter han har fået fjernet øjet, og vi red kun med reb om halsen. Vi lavede det smukkeste liberty osv. HOLD KÆFT det var bare fedt!
Jeg er mega stolt af den hest.
Han er super sej til aport nu, og vores komplimenter er bare blevet så fine og lette^^
Han er bare en stjerne.

De sagde vi havde et specielt sprog. Et sprog ingen andre forstår og som kan sætte sig ind i. Han stoler 100% på mig, og vil ikke forlade eller trådse mig en eneste gang. Han er fuldt ud fuldkommen hvad angår det.
De sagde at jeg skulle begynde at træne med en til flere andre heste for at komme vidre med mit HMS. Jeg har en god forståelse for komunikation, forståelse, retfærdighed og kropssprog. Min timing er også blevet super god. Alt dette kan jge blive endnu bedre til ved at træne med en anden hest. Magic er blevet fuldkommen for mig. Jeg kan lære ham stort set det jeg vil.
Det var bare SÅ fedt at få at vide. At mig og Magic var SÅ seje sammen. Det var lige før jeg kneb en tåre.

Men det største er at ví ikke vil ride dressur mere! jeg kan bare ikke se det harmoniske i dressur mere. De nyttesløse tag i tøjlen osv. Hesten får ikke lov til at lege og udfålde sig. SYNES JEG!
Så de sagde at det villle være SÅ godt for mig og Magic at ride akademisk dressur. Jeg vil starte med det selv. lære mig selv det grundlæggende. Det ville være så fedt. Når vi kan sådan godt og vel det grundlæggende vil jeg finde mig en underviser.
Mig og Magic har god tid nemlig :b

Stævner pakker vi sammen. Jeg har fundet ud af at det der med at konkurrere og være under pres slet ikke er mig og Magic. Vi vil meget hellere opvise og vise hvad vi kan smiley

LÆS "DESUDEN"

DESUDEN:

-Jeg desideret ejer ikke Magic. Jeg ejer ikke min bedste ven smiley jeg LEGER bare med min ven.

-Din hest elsker dig ikke hvis du ikke kan sætte den fri, og den ikke vælger at komme tilbage til dig. UDEN BRUG AF HJÆLPEMIDLER.

-Intet bid er hårde end den hånd der holder det. Men der er sku stadig forreskel på de forskellige bid!

-Jeg ser ikke det smukke i den form for dressur som mange rider.

-Jeg ser ikke det smukke i at lære sin hest "folkeskolen" kun på en måned.

-Jeg ser ikke det smukke i de konstante tag i tøjlen som ingen virkning har.

-Jeg ser ikke det smukke i at ride dressur, for at komme til stævne.

-Jeg hader at konkurrere

-Jeg ser det smukke i en hest der gør ting af ejen fri vilje, en hest der SELV TILBYDER TING!

-Når du er sammen med din hest skal du være SAMMEN med den! hyg dig dog med den? få fin hest til at være glad og lege!

-Magic elsker at lave fri arbejde og lege. Så TILBYDER han en masse fine ting som jeg kan bruge i min ridning.

-Jeg ser det smukke i dressur! dressur er bare SÅ smukt. Men det er så nemt at gøre den smukke dressur til noget som man hellere end gerne vil undvære at se på!


-MOE

______________________________________________


Muahahha XD versågod at læse xD

- Hva laver i?

-MOE


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny profiltekst/jeg keder mig xD
Kommentér på:
Ny profiltekst/jeg keder mig xD

Annonce