{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Healing af heste
  • #1   12. aug 2008 Jeg er blevet healet ..

    Jeg havde den KÆMPE knude over ankelen, efter at en hest havde trådt på mig ..
    Taz herinde fra's mor healede mig i ca. 5-10 min , efter det var knuden væk , og har ikke mærket til det siden (:


  • #2   12. aug 2008 Desuden kender jeg mange der er blevet healet hvor det har virket hver gang ! i starten troede jeg ikke på det . men gør jeg nu smiley

  • #3   12. aug 2008 Okay vildt

    Min mor havde en mand ude for at måle jord og vand baner/stråler i sit hus...
    dette tror jeg på, da det er videnskabeligt bevist og da jeg har prøvet at sove i et jordfeldt i en periode... føj
    Han healede hende, og hun turde ikke tro på det, men det virkede så ekstremt at hun ikke kunne andet end at tro på det.

    Han healder ved at tænke på hende - dvs han kan være i kina og hun i danmark.
    Og hun siger det virker.
    DET er SPOOKY...

    Men men men.... Hvis denne mand kan det der, selv om at jeg ikke helt tror på det, så er det vildt.
    Jeg har sagt til min mor om hun ville spørge ham og han ville heale coco, han har en ekstrem høj stress faktor, og meget uro i sin krop altid (pga. tidliger oplevelser).

    Det er da et forsøg værd...


  • #4   12. aug 2008 Tror ikke en fis på healing. Tror på meget imellem himmel og jord, ånder, clairvoyance, fut og fis. Men ikke lige healing. :o)

  • #5   12. aug 2008 Der er jeg modsat.
    jeg tror ikke på ånder og clairvoyance.
    jeg tror på tankens kraft. Og generelt krafter vi sender til hinanden og for hinanden.



  • #6   12. aug 2008 jeg har ikke udlukket healing... som du kan læse vil jeg benytte mig af det...

  • #7   12. aug 2008 He tja vi tror jo alle på noget, mine ånder er bare ikke ånder , men en kraft vi mennesker udøver - både uden vi ved det og når vi ved det.


  • #8   12. aug 2008 Det er jeg enig i...
    Jordstråler, vandstråler og kosmiske stråler er jo videnskabeligt bevist. Jorden har et felt/gitter rundt om sig. Og det er jo pure bevist.

    I gamle dage - virkelig gamle dage, byggede de ikke kirker på grunde med stråler.
    Den gang gik de enormt op i alle disse tråler.


    For mig er ånder noget vi selv finder på ubevidst, enten nogle vi opdigter, savner, mangler at give slip på ubevidst eller nogle vores bevidstehed mangler at få ryddet op i .

    Det er ekstremt så mange informationer hvores underbevidsthed lagre, og mange af dem kan vi ikke huske. Alt hvad vi ser og hører gemmes. ALT.

    Tænk på hvor mange ord, følelser, tanker, manier det er.....

    Jeg kan ikke forklare hvorfor jeg ikke tror på ånder, og det vil jeg nok aldrig kunne.
    Men jeg føler det ikke naturligt for mig, og derved tror jeg ikke på det.


  • #9   12. aug 2008 jeg har ikke prøvet healing, men noget ligesom det, ved en dame jeg gik ved for at få det bedre. hun holdt sin hånd over min, og sagde "din panik angst startede da du var 8½ år" og ganske rigtigt, det var dengang jeg blev holdt under vandet og ik kunne komme fri! så sendte hun noget posetiv energi og nu går det godt(:

Kommentér på:
Healing af heste

Annonce