{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
175 visninger | Oprettet:

meget arbejde :P! {{forumTopicSubject}}

Siden jeg ahr fået hest har jeg ikke haft særlig meget tid.. sinsyg der er meget arbejde med at have to heste :-*!
Da jeg gik til ridning på rideskolen var livet en leg :P!
i dag er første gang i 5 månder jeg har haft tid til at sove længe, og ikke skulel og ride med min mor kl.8 om morgen.. eller noget som helst :')!
Så dejligt.. Jeg skulle have sagt jeg havde stres for lang tid siden heehe smiley i dag lå jeg og så løvernes konge smiley Dejligt hva?!
Jeg vejer lige pludselig meget mere end jeg plager.. og nu kan jeg spænde mit lår med muskler og arme :D!
Fedt nok ik!?
Men nøj hvor er der meget arbejde med heste? Ridning er der godt nok ik meget tid till :S!

Er jeg den eneste som synets det er hårdt at sige farvel til venner osv-. fordi man ikek har tid til det :(? Men tilgengæld har jeg Borkur :D!

Hvis i spørg hvorfor jeg har stres komemr svaret her :

Jeg er lige startet på en ny skole med over 500 elever (Min gamle skole var max 150 elever) og jeg ahr fået mega mange nye fag, og nye elever, og sagt farvel til bedste veninde..!
Fået hest.. og Skal så samle lort op på fold, hente hø osv.. ! Give vand og fodre, osv..!
og så skal jeg hele tiden gører et eller andet for forældrene + jeg har 7 andre dyr der også skal passes smiley Pyha..!
Så jeg fik lige en hel fridag i dag.. jeg skulle kun samle lort.. Jubii!

smiley Hvad går i og laver?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  meget arbejde :P!
Kommentér på:
meget arbejde :P!

Annonce