{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
313 visninger | Oprettet:

mig og min sputnik {{forumTopicSubject}}

han er en den hest, der har ændret mit liv. jeg skulle eje ham, men smeden sagde at det var en dårlig ide, da han var for gammel, det knuste mit hjerte og jeg græder stadig over tanken om, at jeg kunne have haft kæmpet for ham. men ville ikke udsætte mine forældre for en masse dyrelægeregninger. han ville have haft været min første hest. .. men ville bare vide om vi passer godt sammen?
http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=82712&ipc=260481


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mig og min sputnik
  • #1   12. okt 2008 I var rigtig søde sammen.
    Jeg tror bare det havde haft ødelagt mere for dig hvis du havde fået ham smiley .. For ja han var gammel og kunne næsten ikke gå mere, så det kunne være du måtte have slået ham ned allerede et halvt år efter du havde fået ham og det ville have været værre smiley

    Jeg er sikker på du nok skal få en hest på et tidspunkt, en der er yngre, så den kan klare en hel masse og du kan have den i mange år og i kan nå langt sammen smiley


  • #2   12. okt 2008 hehe tark søde, det tror jeg også på og det vil jeg også gå efter, men jeg savner ham bare så ufatteligt meget. men inderst inde, ved jeg godt at det er det rigtige valg jeg tog. men tark søde :*

  • #3   12. okt 2008 Kan godt forstå du savner ham, men jeg ved du vil få en lige så dejlig hest som Sputnik en dag smiley

  • #4   12. okt 2008 jah, det vil jeg nok også. det håber jeg i hvert fald? smiley


Kommentér på:
mig og min sputnik

Annonce