{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

Hvornår får i jeres brud? {{forumTopicSubject}}

I går til ridning på Ronja. (Dansk varmblod på c.24 år).
Så holdet før mig de ville så springe lidt.. Og læren satte spring op... Så Ronja og hende der red sprang 55 cm men Ronja stoppede.. Pigen slog med pisken og savede den i munden -.-' Jeg sagde så lidt højt til min veninde *IKKE RET HØJT* Hun er ikke rigtig klog.. Ronja er gammel rideskole hest -.-' EJ.. hvor blev jeg sur...!
Men ikke nok med det.. så lige efter jeg sagde det, sagde en forældre til en pige som også red.. ARRG Gamle Ronja trænger også til tæsk engang imellem...!
Jeg flippede helt ud på hende, og overvejede seriøst at at gå løs på hende med pisken jeg havde i håndnen..!
SHIT.. Når men så komemr min venindes mo og fører mig hen på dennden side af ridehuset -.-'
INGEN SKAL SIGE EN HEST SKAL HA TÆSK! Og sær i den tone!
Og hun har før gået mig på neverne hende der..! -.-' Jeg kommer bare op og skændes med alle voksne derop på rideskolen.. Jeg ved virkelig ikke hvorfor ! Men jeg er blevent kaldt : Islænder pigen der intet kan.. :S
Og alt andet..!

Typisk...!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår får i jeres brud?
  • #1   24. okt 2008 Det er lidt synd for dig og Ronja smiley



  • #2   24. okt 2008 Det sjoveste er .. FØR jeg fik mine islændere.. Var jeg en af de dygtigeste Ronja ryttere -.-' Nu er det som om jeg er gået meget ned, selvom jeg rider 100% bedre!

  • #3   24. okt 2008 Stakkels hest. Men n´år den er 24 burde den så ikkevære pensioneret ?
    Man skal ikke slå, tæske save mm.


  • #4   24. okt 2008 Hvorfor pensionere den bare fordi den er 24?

    Den rideskolehest jeg red på, gik rideskole til han var næsten 30.... Så længe hesten stadig har det godt med det... De forsøgte at pensionere ham jeg nævnte, men måtte opgive. Han ville ikke nøjes med kun at gå handicap, han ville lave noget. Som 33-årig startede han springstævne med hende han blev pensioneret hos. Han havde endda haft kræft i ver 10 år på det tidspunkt. Men havde det strålende og var fuld af energi.

    Min gamle hoppe startede på at lære springning da hun var 25. Hun var heller ikke i nærheden af at være gammel. Hvis en ældre hst bliver holdt igang, holder den meget længere end en hvor man skærer ned. Og hvis hesten ikke har nogle fysiske eller psykiske skavanker, er der da ingen grund til at begrænse den...

    Men til det tråden startede med. Ingen hest "trænger" til tæsk, ung eller gammel. Det er rytteren der må lære at ride den.


  • #5   24. okt 2008 Fra min rideklub, er Sorte 28 år, men han er dog også ved at være gammel nu og skal derfor pensioneres, men rideskoleheste/ponyer, kan godt holde længe smiley Blakke blev også pensioneret i sommerferien 2008 og han er over 30 år..

  • #6   24. okt 2008 Hehe.. Det ikke om hun er gammel.. men at save og piske hende :S!

Kommentér på:
Hvornår får i jeres brud?

Annonce