{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
446 visninger | Oprettet:

Minstald stjæler jeres billeder ! {{forumTopicSubject}}

Hej alle :]

Mit navn er Stephanie, og jeg er medlem på hjemmesiden minstald.dk. Hestetossede er derinde, og du kan lave alt muligt sjovt. Her for nylig kom et par klager fra bla. slawik og google, om at deres billeder var taget og brugt på minstald.dk! 'Buller' som vores support moderater hedder, sender derfor en mail ud til alle (over) 100.000 medlemmer på siden, om stjålne billeder.

Desværre har jeg haft lidt uhled, da jeg her idag meldte et stjålet billede fra hestegalleri for FJERDE gang . Det var bla fra frieseren Oege, og Team Kærholms billeder. Mange af billederne derinde er fra jeres hestegalleri, jeg kan bare ikke finde dem herinde, det ville tage lang tid. Men de billeder jeg sidst meldte til 'Buller', blev slettet, og ejeren på HG blev glade. Så pas på jeres billeder ! Det er noget forfærdeligt noget.

Man skal nemlig normalt have en tilladelse på e-mail og vise den i sit album eller bevise at sine billeder er selvtaget ! . :] !

//Stephanie .
ps. nu ved i det bare . Så bliv ikke overraskede hvis en mail kommer og spørger; må jeg låne dine billeder?.. Skriv helst noget på dem. Et lille tip.

Ses :D.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Minstald stjæler jeres billeder !
Kommentér på:
Minstald stjæler jeres billeder !

Annonce