{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

Fars eks misundelig? SYGELIGT! {{forumTopicSubject}}

Hej HG' står i lidt lort til knæene,
det har ikke nået halsen endnu, (heldigvis for det) .
men min fars eks, eller kæreste eller hva dævsen de nu selv mener, er sygeligt jaloux på mig?
hun bliver ved med at påstå at hun nok skal ændre sig og blaaaablaaaaaaa! og det er jo noget rigtigt lort!? er ved at brække mig.
så vil bare hører jeg andre om i har haft 'oplevelser' med det?

og hvad har i gjort ved det?
har sagt det til min far, og nu tror han at alt er fint
fordi han kommer ind og er 'normal' igen.
og nu sidder han på min sengekant og tror at AAALT er perfekt igen!? aaarg'


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fars eks misundelig? SYGELIGT!
  • #1   2. nov 2008 hvorfor er hun jaloux på dig ? xD

  • #2   2. nov 2008 aner det seriøst ikke !
    jeg HADER hende, har aldrig gjort hende noget, og dag for dag mister jeg mere respekt for hende pga hendes totalt latterlige opførsel,
    for det første er hun ikke min mor og bliver det aldrig, og hun begynder at opdrage på mig, og siger alle mulige grimme ting om mig, og at jeg ingen respekt har for nogen, og mine valg i livet er noget lort og blablabla.. og hvis hun ser på sin egen datter, er hun ikke lige frem et pragteksemplar? eej x/


  • #3   2. nov 2008 omg? haha ' mærkelige dame .. d;
    _ jeg HADER ' ogs. når ens fars kæreste, eller mors. for den sags skyld. går ind & prøver og være ens mor.. mine forældre er heldigvis ik skildt. men min venindes fars kæreste gør det s; . de skulle bare holde kæft !


  • #4   2. nov 2008 jeg kunne skære halsen over på hende uden at blinke!

  • #5   2. nov 2008 kan jeg fandme godt forstå s;

  • #6   2. nov 2008 jeg er 17, og mine forældre blev skilt for snart et år siden ..
    så det gik ret hurtigt, hvor hende min fars eks kom ind i billedet.
    og mig og min far har et utroligt godt og tæt forhold sammen ..
    og det er det min fars eks er monster jaloux over ..


  • #7   2. nov 2008 Prøv at giv hende en chance. Det er uhyggelig svært at komme ind som
    "stedmor/kæreste. Især til teenager piger. I er ikke altid lige søde.!
    Prøv at se det fra hendes side. Ingen af jer, har valgt hinanden, men I
    elsker samme mand. Tænk på det og han elsker jer begge to, men på hver sin måde. Din far har også brug for en kvinde i sit liv, foruden dig.
    Om få år er du over alle bjerge og så sidder han pludselig helt alene.


  • #8   2. nov 2008 Har givet hende så mange chancer!
    og efter vi var på ferie ødelagde hun det HELE!!!!
    hun er en af de der præmenstruelle kvinder som går amok
    på den bestemte til på mdr. og den er gal HVER gang.
    hende og min far kom faktisk op at slås.
    hun sparkede min far i hovedet så han flækkede en tand!
    hun er ikke normal! og sådan en syg kvinde kan jeg simpelthen
    ikke lukke ind i min familie.
    Men den grimme mund hun render rundt med, og sviner min mor til som jeg elsker af hele mit hjerte! men jeg kan bare ikke bo med min mor.
    min mor er sort, og derfor er jeg også mørk, og eks'en bruger endda racisistiske ord om både mig og hende, men dog siger hun det kun til min far!
    men det gør ondt at en skal være på den måde? vil ikke have hende ind i min familie! hun ødelægger den, og har ingen til at bakke mig op da jeg er enebarn .


  • #9   2. nov 2008 nemlig' hun har været til psykolog mange gange,
    men hun er et umuligt menneske! og jeg tror desværre at hun ikke kan se det! hun er totalt blind når hun ser sig selv? hun kan ikke se der er noget galt.
    Men jo' jeg kunne jo flytte sammen med en veninde!
    og fatter simpelthen ikke hvorfor min far bliver ved med at snakke med hende?
    han siger at de kun er 'venner' nu ,
    men en ven er ikke en man er sammen med meget tit, og invitere hende hjem til kage, kaffe , vin og går ture sammen?
    og når min far er sammen med hende, er han mega underlig? og det sagde jeg så til ham idag, og han ville så have mig til at vise hvordan underlig, eller fortælle, men det kan jeg ikke? og det er jo ikke noget jeg finder på ..


  • #10   2. nov 2008 Hvor gammel er din fars kæreste ?

  • #11   2. nov 2008 Hun er 53'
    så også på vej i overgangsalderen!


  • #12   2. nov 2008 Tror du ikke bare hun er sur ?

  • #13   2. nov 2008 nej?
    hvorfor skulle hun så flippe sådan?
    ingen gør hende sur?
    hun gik amok den gang min far klippede sit hår?
    også ville hun ikke med på ferie?
    det er for langt ude.
    så nej, det skyldtes ikke hun er sur! tror hun er sindsforvirret


  • #14   2. nov 2008 Jeg ville stærkt overveje at flytte ud.

  • #15   2. nov 2008 hun virker lidt som min mor. Men jeg hader fanme os min mor.

  • #16   2. nov 2008 Rod i lorten og den lugter.

    Jeg vil ikke give dig helt ret - børn må gerne give deres mening til kende, men forældren til de pågældende børn bør sikre at børnene ikke stiller større krav end de selv kan honorere OG omvendt . DVS de voksne må IKKE kræve noget af ungerne de ikke selv kan overholde. Jeg er selv i forhold hvor den ene halvdel af mine børn, hader min mand ( som ikke er far til børnene ) og her må jeg gribe ind når de to ikke kan enes, og der holder jeg ikke kun hånden over mit eget barn, men af og til også over manden, fordi børn i den alder ( 17) kan være nogle strigler. Men når det er sagt - så Maria - skal du ikke regne med at det ændrer sig. Det vil altid være sådan, så du må væbne dig med tålmodighed og glæde dig til du har mulighed for at flytte hjemmefra. Indtil da - tja - prøv at tilpasse dig i rimeligt omfang, og er der problemer, så prøv at argumentere fornuftigt med hende kæresten uden at blive hverken vred eller sur. Det er mange gange det bedste våben, - at holde tonen i et fornuftigt leje - også selv om hun flipper ud. Kan du beherske dig - har du vundet den diskussion XD


  • #17   2. nov 2008 rod i lorten der lugter:

    Jeg skal bestemt ikke blande mig uden om, det er da lige så vigtigt for mig at have det godt som for min far, han VED godt at hun er skudt i hovedet, og derfor er de tilsyneladende kun 'venner' nu , men hun bliver ved med at presse ham til at skubbe MIG ud!? Det er hende der er jaloux, jeg har intet gjort, og gider ikke at stå ved sidelinien og se mig selv rive sig løs fra min far fordi HUN absolut gerne vil have hendes vilje!
    hun er møgforkælet!
    Og ja' måske er 17 årige piger nogle møgkællinger nogle gange, og jeg er meget tolerant, jeg svarer næsten aldrig igen, underordener mig efter det min far siger osv. og har heller aldrig svaret hende igen? så her ved jeg selv at jeg har opført mig ordenligt, men når hun begynder at kalde mig racistiske ting mister jeg ALT respekt for hende! og det håber jeg at du forstår , og derfor vil jeg ikke se hende i huset!
    og nu har jeg så heller ikke beskrevet i detaljer hvordan der hele hænger sammen herhjemme. men så i det fra jeres egne øjne ville i forstå mig ret!
    Og min far har sagt til hende flere gange at han ikke finder sig i at hun skal opføre sig så barnligt hvad angår 'dit og mit', hun er så barnligt anlagt, det er helt vildt?!


Kommentér på:
Fars eks misundelig? SYGELIGT!

Annonce