{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

Underlig oplevelse i skoven idag Ö {{forumTopicSubject}}

Godaften HG'ere smiley

Jeg havde en total underlig oplevelse idag :L Jeg red i skoven på Nekita, da der blæste helt vildt og jeg kunne ikke overskue at ride dressur xD Så jeg pakkede os godt ind så vi kunne ride en dejlig lang tur.. Vi havde redet et godt stykke, og stemningen var vældig hyggelig xD Jeg nyder virkelig naturen.. Nå.. Men så hører jeg en spætte, der hakker i et træ, ligevedsiden af vejen og fuck hvor blev jeg bange smiley og jeg kunne høre hvilket træ lyden kom fra, men kunne intet se :L og så blev jeg i tvivl om, om spætter overhovedet er i DK om vinteren? Nå, jeg red videre.. xD Jeg ved at der ligger én jagthytte op af en sidevej i den del af skoven, da jeg kender ejeren (deraf har jeg fået lov at låne den..) og rider op bakken deroptil, bare for at kigge. Så undrer jeg mig over, hvorfor der er kommet hænglås på døren, da den altid har været "ulåst". Jeg rider ned igen, og hører så noget smække MEGET hårdt, mange gange, på en gammel knirkende facon. Nekita fór sammen, men vænnede sig da til lyden. Må indrømme jeg blev lidt bange xD jeg rider så videre, og tænker ikke mere over det, da NØJAGTIG den samme lyd træder sted flere hundrede meter henne.. Dér tænkte jeg mit :L .. Vi travede videre gennem skoven, tog en lang galop og red på marken hjem xD Det var lidt underligt.. Og jeg ved der IKKE er jagt, og der var ingen (ville kunne både se og høre dem, de kan ikke komme forbi mig uden..) Men alt i alt havde vi sgu en god tur smiley og jeg har ikke fået mig taget sammen til at rykke Nekitas man endnu.. Suk..

Hva har I lavet med hestene idag? :D:D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underlig oplevelse i skoven idag Ö
  • #1   11. jan 2009 jeg red også tur med ponyen idag (; han legede hingst :D.
    der blev trippet hele vejen og slået med hovedet ;D hahah.


  • #3   11. jan 2009 Det lyder da totalt mærkeligt. jeg ville satme være bange smiley hæhæh .. .
    Jeg red dressur, hvor vi så red over på rideskolen .. og her til aften kom massøren, som han også nød at få lidt massage af ;D


  • #4   11. jan 2009 - Ej hvor skræmmende.

    Jeg er ikke hjemme (de står derhjemme) , så mine hygger sig nok bare.

    Men igår legede jeg & Tyra.
    Dvs. jeg satte hende ud på ridebanen, og så løb vi rundt. smiley rigtig hyggeligt.

    Og så skal vi lige høre det fede.

    Tyra er ved at blive trænet i tölt af Marie-Louise , og gæt hvad Tyra gjorde?
    Hun TÖLTEDE af sig selv ! Så fedt , nu har hun gjort det 2 gange uden at blive bedt om det - en gang med rytter, og en uden. smiley


  • #5   11. jan 2009 min hun løssprang smiley

  • #6   11. jan 2009 ja okay.. det er faktisk lidt underligt,

    jeg fik endelig rykket man, det var første gang min ene har fået det da han kun er 2 år.
    rideturen droppede vi pga. blæsten (:


  • #7   11. jan 2009 » Liza Engelmann Jensen (o: .

    Hahaha, Nekita troede hun var stor og farlig da vi red forbi en folk med shetlændere xD


    Gizze

    Ja o:


    » F I G A R O & T R I N E smiley .

    Jeg var også lidt bange, men trøstede mig med at jeg kunne ride hurtigere end folk på gåben xD


    Rie [17], Ponyer tilsalg ! !

    Ej hvor skønt, det er bare dejligt sådan noget smiley


    Anita Hansen, Jannie min prinsesse :-* smiley

    Dejlig smiley det gjorde Nekita også igår ^^


    kamilla ( Ferrari & Rocky <33 )

    Wie, det er så hyggeligt at rykke man hvis hesten gider stå stille smiley


    * Bakkegårdens-ponyer *

    Jada smiley intet skal vælte mig af pinden, haha smiley
    - det er også dejligt med hygge i stalden d:


  • #8   11. jan 2009 Sif - Ja, det er så lækkert.
    Det betyder jo bare, at træningen gir pote. smiley

    Hun smed så skoen her den 24, så der er ikke blevet trænet siden, da smeden først lige er kommet hjem fra ferie. smiley
    Så vi laller bare pt. ;D


  • #9   11. jan 2009 Rie [17], Ponyer tilsalg ! !

    Præcis smiley mht "lallen" - det skal der også være plads til ind i mellem smiley


    Nygaard Designet - Hest sælges! .

    Omg smiley er hun okay? o:


  • #10   11. jan 2009 Nygaard Designet - Hest sælges! .

    Øv hvor nederen man ):


  • #11   11. jan 2009 Sif - Ja, lallen er så hyggeligt. smiley Hehe.

    & Ponyerne elsker det bare..


Kommentér på:
Underlig oplevelse i skoven idag Ö

Annonce