{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.560 visninger | Oprettet:

Nutidens mode... ?! {{forumTopicSubject}}

Jeg synes at modens har ændret sig til det grimmeste. Drenge idag elsker at gå i lyserødt, elsker stramme lyserøde underhylere, men en fimset lyserød skjorte til, og meget stramme bukser som de sætter ned under røven for at det skal ligne at der er høngerøv i. (Men hvorfor ikke bare gå ud og købe et par rigtige baggy pants, hvis man så gerne vil have hængerøv i bukserne?!). De har så meget gelé i deres hår at det efterlader klamme fedtede mærker hver gang de har sat sig med hovedet op af noget.
Jeg er faktisk begyndt at se nogle drenge gå med spidse laksko. HALLOO, hvor blev MANDEN af??
Hvorfor stræber flere og flere teenagedrenge efter at ligne bøsser, istedet for at prøve at blive mænd? Jeg fatter det ikke.
I Danmark er det bkevet sådan at alle vil være UNIKKE. Men hvorda opnår de fleste mennesker i Danmark det behov at være unik, når alle alligevel ejer de samme ting. Hvordan kan man føle sig som noget specielt bare fordi man ejer en ægte Gucci pung? Alle og enhver ejer en gucci eller en eller anden mærkevarerpung.
Fater heller ikke hvordan nogle piger kan holde ud at gå i minus fem grader frost, med bare ben og iført en lille lortkort nederdel. Og hvorfor synes nogle at det er smart at gå med solbriller om vinteren?
Hvorfor klaske så meget makeup i fjæset at man kan tegne i foundationen, hvorfor male sine øjne så sorte, at den fyr man finder ikke har en chance for at genkende en om morgenen.
HVORFOR vil piger prøve at ligne barbiedukker fra mtv og ligne noget de slet ikke er?

Og en sidste ting, som også er den ting som undrer mig aller aller mest!
HVORFOR er det kommet på mode at man skal have sine sokker uden på bukserne? CYKELMODE hedder det. Det er noget man gør når man har cyklet, men alligevel har næsten hele DK's teenagebefolkning, heraf specelt drengene, valgt at proppe deres strømper uden på bukserne også selvom de ikke har set en cykel i årevis.

Jeg er i hvert fald stået af for længst. Har ikke ejet et par stramme bukser i 4 år, jeg gider ikke gå med makeup, for jeg skal ikke vise mig for nogle. Jeg har en dejlig kæreste og det er nok at han synes jeg er smuk som jeg er. Jeg behøver ikke prøve at ligne noget andet for at få folks opmærksomhed.
Makeup er til for at fremhæve ting, gøre ting smukkere. Men ikke til at male med...



smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nutidens mode... ?!
  • #1   27. jan 2009 jeg undre mig også over pretty boy syndrommet

  • #2   27. jan 2009 simone t - Eeeeej jeg kan ikke være mere enig med dig!!!!!!

  • #3   27. jan 2009 Det med strømperne, er simpelthen for klamt sys jeg . smiley

    Men ellers - lad folk selv om deres tøjsmag. smiley


  • #4   27. jan 2009 Ja nogle drenge er også begyndt at gå med makeup og plukke øjnbryn. Men det er skægt, for synes ikke man ser én eneste over 20 som lider af, som fæhesten så fint udtrykker det, prettyboy syndromet...`?

  • #5   27. jan 2009 er helt enig, træk for pokker da bukserne op drenge, hvor man da kan blive fristet til at rykke de bukser ned.

    Lyserød til drenge er bare for feminint, så kan det være D&G alt det de lyster , det er stadig ikke pænt.

    Nej lad os få nogle drenge på banen der vil ligne mænd .


  • #6   27. jan 2009 Rie: Har da ikke bedt nogle om at ændre på deres tøjsmag. Synes bare det er blevet for klamt.. hver sin mening

  • #7   27. jan 2009 Simone - Nej nej. smiley Men det er også bare den måde jeg ser det på.
    Jeg har intet imod nogen tøjsmag, noget af det sys jeg så ikke er flot. smiley men det er op til dem selv jo.. ;b


  • #8   27. jan 2009 jeg er helt enig!
    især de store klamme øreringe unge drenge også går med.. føj..

    det er sjældent at jeg har make-up på i hverdagen.. jeg gider ganske enkelt ikke at bruge tiden på det..


  • #9   27. jan 2009 we like it ;ii .
    hahah 8D


  • #10   27. jan 2009 det er sjovt du nævner det- Pretty boy syndromet er et "image" eller som jeg kalder det- "Fimage" (Fear of image)- det er en frygt for at vise ens sande image- "Åh nej, nu kan folk se at jeg går med grimme bukser, trøjer, whatever" og derfor vælger de den nemme løsning- nemlig at gå klædt og være som alle de andre som har "succes" hos vennerne, og som alle er vilde med. men det er JO ikke ens sande jeg. DET er et Fimage, en slags maske de har på, for at skjule deres små fejl, som de mange gange tror er store fejl.

    så næste gang i måske ser en "pretty boy" kan i se igennem dem- i ved at det IKKE er deres sande jeg, det har jeg nemlig brugt 3 uger på at "studere" så jeg ved hvad jeg taler om. (man kan også kalde det en "personligheds spaltning" eller identitets krise, hvor Teenageren/barnet er midt i en periode hvor de prøver at finde ud af hvem de egentlig er. derfor de mange prøver som forældre/venner bliver sat for)


    Dette er ikke kun min mening- men hele Camp True Norths Crew, og forhenværende deltageres Viden OG Mening smiley

    Fie


  • #13   27. jan 2009 Haha er SÅ enig!

    Ud med pretty boys - IND med rigtige mænd!

    Væk med de ucharmerende sminkedåser med 10 lag spartelmasse.

    Cykelmode? - COME ON!? -_-


  • #14   27. jan 2009
    Maria: Jamen de bliver altså bare lidt for feminine når de gør så meget ud af sig selv. Det ligger til kvinder og piger at gå md makeup og gøre sig lækker. Drenge og mænd skal bare være mænd. Hvis de vil gøre noget ud af sig selv så synsjeg de skal tage ned i træningscentret og få sig en lækker trænet krop. Det kan jeg meget bedre forholde mig til!


Kommentér på:
Nutidens mode... ?!

Annonce