{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
316 visninger | Oprettet:

undrer mig lidt {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at oprette Lauderdale herinde og han er stadig ikke inde ......det er dog ikke det der undrer mig men det at han har fået 72 afvise point ....der er 15 billder ....så mere end de fem der anbefales .....der er billder fra fold , fra stald og fra at jeg longerer ham ...og de er tydelige så der er variation og kvaliteten er okay men self ikke professionel.....der er også en del tekst ....måske kunne de der afviser skrive hvad grunden var ....det kunne være rart !
Skulle i sidde og kede jer idag kunne måske være søde at byde velkommen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  undrer mig lidt
  • #1   23. mar 2009 Det er nok fordi at det ikke er de meste spændende billeder, altså man tænker ikke wow! men den er køn, og selvf. skal den ind, så kan man jo altd bedømme derefter.
    Men har lige smidt en høj. smuk hest!


  • #2   23. mar 2009 Kan ikke se hvad begrundelsen til afvisningerne er, du opfylder kravene fuldt ud. Men har se af andre også har en del afvisninger uden begrundelser.

    Høj fra mig! Fin hest.


  • #3   23. mar 2009 Der er nogen der afviser bare for at afvise desværre

  • #4   23. mar 2009 han er heldigvis kommet ind nu ...så tak til dem der har budt ham velkommen ....og Cassandra du har ret billederne er ikke wow ...håber der kommer mange flere og også nogle wow billeder smiley
    Man bliver sådan lidt nærtagende tror jeg, når man har denne her skønne hest og andre ikke helt ser det samme smiley
    Det er også en af grundende til at jeg ikke afviser da det her jo er et forum hvor man hygger sig med det at ha interesse for heste uanset om man er super konkurence rytter eller bare hobby rytter, eller slet ikke rider ...vi har jo alle de samme følelser for vores hest !


Kommentér på:
undrer mig lidt

Annonce