{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

nogen der vil læse/kommenter min stil? {{forumTopicSubject}}

Hey!
det var LORTE ´stil emner, men valgte dette; jeg savne´r dig.

Kom gerne med en kommentar smiley





Jeg savner dig
Et sekund, et minut, en time. Jeg savner dig, jeg savner dig hele tiden. Jeg savner dig når du er væk, når du ikke er lige her. Selvom du for det meste kun er 10 minutter herfra. Jeg kan savne dig selv når vi er sammen – men det er bare kærlighed. Min kærlighed til dig er enorm, den er faktisk større end ord kan beskrive. Når jeg ligger og tænker på de ting vi to har lavet, så føles det som et eventyr. De ting vi to vi laver sammen, er det som betyder mest. En hel dag sammen med dig, føles som 3 timer, men hvorfor spørger jeg mig selv? Fordi jeg elsker at være sammen med dig!
Når du så er på vej hjem, og jeg ser dig gå langs den kede-lige og grå vej, er du som en solstråle, du får vejen til at lyse op. Den gylden gule sol tittet frem fra sit skjul, endnu et smukt syn af dig. Men når du så er væk, så ser jeg ingen en kedelig og grå vej, og jeg savner dig endnu en gang.
Der er bare nogle ting der ikke kan beskrives, nogle ting man kun kan føle, at føle sig hjemme når jeg er i dit sel-skab, at føle man faktisk er noget, noget stort.
Når vi ikke er sammen længtes jeg efter dig, efter din lyse stemme der får mig til at smile, dit humoristiske lallede grin, dine usjove men mest af alt useriøse joks, dine øjne der får mig til at smelte, alle de ting du fortæller mig og til flere gange, men mest af alt bare dig. Dit hjerte er noget så stort, jeg kan ikke forklare hvad det gør ved mig. Du har et hjerte af guld.
Vi to, vi har en hel håndfuld minder, og meget til. De er det mest værdifulde, fantastiske og mest følsomme ting der findes i mit hjerte. Dem er der ingen andre der kan er-statte.
Selvom vi to, vi ser hinanden hver dag, så savner jeg dig uafbrudt. Du er altid et enkelt blik væk, og jeg får aldrig nok af dig. Vi har drømme sammen du og jeg, og jeg ved de går i opfyldelse en skønne dag, og hvis de ikke gør, så gør de i mine drømme.
Jeg ved ikke hvad det er der gør jeg savner dig hele tiden, måske fordi du er det der be¬tyder mest, det jeg aldrig kan give slip på, det jeg kan bruge flere timer på, det som gør mig så glad som ingen andre, det som ikke kan gøre mig sur, selvom hun fortæller hvem der røg ud af paradise. Nej, du kan ikke gøre mig sur, det er ikke det du er født til, men derimod at sprede en glæde der gør indtryk på mig.
Du giver mig lysten til at stå op hver morgen, men det er kun fordi jeg savner dig. Når jeg træder ind i klassen er du den første jeg kigger efter, og et enkelt blik fra dig, får mig til at smile. Så kigger du væk igen, og jeg sætter mig ned. Selvom du kun sidder 4 perso¬ner væk fra mig, savner jeg dig, for jeg har ikke snakket med dig i flere timer. Der gå et stykke tid, og du vender dig om, peger ud på gangen, lavet et sjovt ansigtsudtryk, det an¬sigtsudtryk som jeg har savnet, og i løber om kap ud på gangen, sætter os med musik i øerne, kigger på hinanden og griner – så falder vi om af grin , fordi vi griner i takt. Så fortæller du noget som jeg har ventet på hele morgenen, et eller anden sladder, også kigger vi igen på hinanden og griner. Du har virkelig ændret noget i mit liv. Kirstine Dorothea Grundvad Hald – jeg elsker og savner dig, hvert sekundt, hvert minut, hver time!


Andre forumemner med "nogen der vil"
Nogen der vil?
Er der nogen som vil starte en fototime? :)
Skrevet af: Natasha og Stjernehesten - 21. feb 2016
Nogen der vil
Nogen der vil lave et eller andet
Skrevet af: Amigo Ferrari My Best Friend <3 - 29. mar 2015
Nogen der vil
Lave en fototime
Skrevet af: Amigo Ferrari My Best Friend <3 - 25. mar 2015

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen der vil læse/kommenter min stil?
Kommentér på:
nogen der vil læse/kommenter min stil?

Annonce