{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
420 visninger | Oprettet:

som om det ikke var nok? (Fold Skade) {{forumTopicSubject}}

ja så ringede stalden her til formiddag, at Ronni havde viklet bagbenet ind i hegnet, da han rullede sig (heldigvis så ejer det ske - helt tilfældigt)... så de havde trukket ham ind og spulet, og ringet til dyrlæge...

så mig ræce hjem fra arb i utide og vente på dyrlæge.

Så stakkels (men lidt dumme) Ronni har fået smertestillende, hævelsesdæmpende og penicilin, samt en stor fin rød forbinding på baghasen.

det sidder lige i bøjningen på baghasen. HELDIGVIS har vi været svine heldige at der "kun" er kommet en masse brandsår fra tråden, kun skåret små ½ cm ind... ingen dybe snit, skæøringer eller flænger. pyha en forskrækkelse!

og nårh ja, han døjer stadigvæk m sin ringfod (dommen falder om 4 uger, da er "prøvetiden" forbi.)... dejligt med en ekstra dyrlægeregningen, nu hvor der er ca 800,- tilbage til resten af måneden.

Mne tak, til dem der ete eller andet sted holder hånden over os. både at der tilfældigvis kommer en forbi, og at det ikke er værre...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  som om det ikke var nok? (Fold Skade)
  • #1   17. jul 2009 Orh smiley ..
    Hvor er i uheldige smiley .
    Håber I snart kommer på rette fode igen !
    :')


  • #2   17. jul 2009 Så er jeg ikke alene.. :o)
    Min hingst skal til kåring om en måned og har lige revet en 1,5 cm. dyb flænge i nakken, "tabt" halvdelen af hans hale og revet sin man i stykker..
    Så har vores plejeføl lige været syg og vores stakkels shetlands hoppe er forfangen og må kun komme ud 1 time dagligt. Og vores PRE hoppe er halt uden at vi kan finde en grund..


  • #3   17. jul 2009 + at sommerfolds hestene brød ind i stalden i mandags og Diamond fik drillet hingste så meget at han sprang gennem trægitteret og ud til Daia for at slås så min "stakkels" vallak er en stor hudafskrabning, men han har heldigvis stukket af i stedet for at slås igen..

Kommentér på:
som om det ikke var nok? (Fold Skade)

Annonce