{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Wee ny rotte, og den bedste af slagsen {{forumTopicSubject}}

Åhh hvor er jeg bare lykkelig!
Først vil jeg starte med at sige at jeg jo altid gerne har ville have en rotte efter min dreng Joey da han har det dejligste og mest unikke temperament. Men desværre er Joey blevet steril og ville heller ikke avle på ham den dag idag alligevel, da han har haft mange problemer med luftvejslidelser.
Men men, for halvandet år siden fik Joey sit første kuld med en af mine gamle hunner. Det var meningen at han skulle have haft to kuld mere med de to af mine gamle hunner som havde det bedste temperament, så vi valgte ikke at beholde nogle af dem fra det første kuld men vente til senere.
Desværre gik tingene galt og min ekskæreste og jeg gik fra hinanden så drømmen om at få en Joey Junior blev knust.
Jeg har sidste år, efter jeg havde fået styr på mit liv igen, prøvet at sætte Joey sammen med en anden pige, og efter 3 mdr hvor hun ikke var blevet gravid, måtte jeg erkende at Joey desværre nok aldrig kunne blive far igen.

Jeg havde så solgt en af Joeys unger til en dame fra Albertlund som senere solgte den til min gode veninde Mette (Toulie Tots, hvis nogle skulle kende hende)
Mette havde ikke tænkt sig at beholde den, men købte den sådan lidt af medlidenhed da den ellers skulle have været aflivet.
Egentlig troede jeg at hun havde solgt den igen, men så idag da jeg var på besøg hos hende og så på hendes piger synes jeg at kunne genkende den lille sorte. Den mindede mig uhyggeligt meget om Joey og jeg spurgte så hvem den var efter. Og så gav hun mig det aller bedste svar jeg overhovedet kunne tænke mig at få. Det var Joeys unge og jeg meget gerne måtte få den da hun er ved at skære ned i sit rottehold.
Jeg blev helt blød om hjertet og måtte også fælde en tåre, for drømmen om at få en Joey efterkommer havde jeg for længst lagt på hylden, men alligevel ærget mig over det hver evig eneste dag.
Så nu har jeg endnu en rotte og en af de aller bedste af slagsen! Jeg er bare så lykkelig! Der kommer snart billeder af den lille skønhed, som på alle måder minder om Joey, både udseensmæssigt og temperamentmæssigt. Lige sådan en Joey efterkommer jeg altid har ønsket mig!
:')


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Wee ny rotte, og den bedste af slagsen
Kommentér på:
Wee ny rotte, og den bedste af slagsen

Annonce