{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.147 visninger | Oprettet:

Chimpanse til salg!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg sad lige og kiggede på nettet og faldt over an annonce om en chimpanse til salg... Det kunne jeg ikke få til og passe, jeg tænkte må man virkelig det??

Så ringede jeg til min dyrlæge og hun mente at det var ulovligt, så ringede jeg til politiet for at blive sikker i min sag... Politiet sagde at da det er en truet dyreart er det ulovligt og de bad mig undersøge sagen nærmere... Det fik mig til at ringe til Zoo, de mente helt sikkert også det er ulovligt og sagde at skov og naturstyrelsen havde et hold som undersøgte netop disse sager. Så jeg ringede til dem... De sagde de ville undersøge sagen og kontakte politiet... Det var en lettelse for mig... Mit dyrehjerte kan slet ikke ha at folk udnytter dyr på den måde...

To min efter min henvendelse ringede de tilbage og fortalte míg at de havde undersøgt annoncen og at det er folk fra Cammeroun som sætter annoncer ind for at lokke penge fra folk... De gør det samme med papegøjer osv.

På en måde lettede det at vide at den ikke er rigtig til salg, men puha jeg synes det var en styg annonce... Er jeg den eneste der ville reagere på denne måde hvis man finder noget så grumt??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chimpanse til salg!!!
Kommentér på:
Chimpanse til salg!!!

Annonce