{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.072 visninger | Oprettet:

hold op med at lugte !!! {{forumTopicSubject}}

ihhh synes virkelig at jeg har store problemer (en helt personlig menning om mit eget liv ved jeg godt).

Jeg flyttede d. 1 ind i min lejlighed, allerede første dag bemærkede jeg at badeværelset lugtede usansynligt meget af råden l*rt .
Jeg tog over til viceværten og fortalte ham problemet, hvorefter han beklagede sig med at han ikke havde så meget tid for han skulle træne sin krop til en kalender der ville blive taget billeder til i december . Hmm jeg har til dags dato ikke set noget til ham.
Jeg prøvede så selv at rense afløbet på badeværelset hvilket gav et godt resultat på lugten .
Men allerede dagen efter kom lugten igen, denne gang bare i min køkkenvask, jeg prøvede igen at rense afløbet så godt jeg kunne, men det fjernede ikke lugten helt, men nu begyndte det så også at lugte i skabet under køkkenvasken . pludseligt kommer lugten igen ude på badeværelset, så nu lugter både køkken og badeværelse af råden l*rt . Je prøvede endnu en gang at rense afløb og brugte en masse rengørings middel med dufte af blomster, forår, havet, ja alt muligt, men lige lidt hjalp det lugten er der stadigvæk .
Misandten så ikke om græsplænen foran min boligblok, som er godt oversvømmet, er begyndt at lugte af råden l*rt .
Det er jo fuldstændig uudholdeligt, og hvor kan den forfærdeligt lugt dog komme fra ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hold op med at lugte !!!
  • #1   24. nov 2009 Puha det lyder godt nok klamt.. Måske ligger der afføring i afløbene som sidder fast. Puha det lyder godt nok klamt.. smiley

  • #2   24. nov 2009 "Jeg tog over til viceværten og fortalte ham problemet, hvorefter han beklagede sig med at han ikke havde så meget tid for han skulle træne sin krop til en kalender der ville blive taget billeder til i december . Hmm jeg har til dags dato ikke set noget til ham."

    Ej det må jeg give ham, det er nok en af de bedste undskyldninger jeg længe har hørt smiley

    Men ud over det så er det jo nok kloakken der er noget galt med, siden græsplænen lugter osv, du må jo rykke viseværten igen, og hvis han ikke gør noget så er der vel en bestyelse eller en chef man kan gå til?


  • #3   24. nov 2009 fy for'en da smiley lyder godt nok klamt.. ligefør man selv kan lugte det xD håber det forsvinder smiley ellers er det da godt nok surt..

  • #4   24. nov 2009 Det gjorde vores badeværelse også,men det var et afløb som stod åbent, så vi satte en "prop" i og nu lugter der overhovedet iik mere..

    Er der et afløb som står åbent?


  • #5   24. nov 2009 Det lyder klart som et kloak og afløbs problem, du ikke kan løse. Det kan også være en vandlås som er defekt. Han skal fikse det - ellers må du gå til udlejer.

Kommentér på:
hold op med at lugte !!!

Annonce