{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.331 visninger | Oprettet:

Hvem er du ?? (; {{forumTopicSubject}}

Mmm, jeg keder mig rigtig meget og tænkte: hvorfor ikke finde ud af hvem I hver i sær er? smiley

1) Link til dit ego-album (evt. kommentere hinandens)
2) Hvad er dit rigtige navn
3) Alder
4) En kort beskrivelse af dig selv


Jeg starter ;D

Ego-album http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=208704
Navn Emilie Marie
Alder 16 år
Kort beskrivelse
Mit navn er Emilie Marie, men bare kaldt Emilie. Jeg interessere mig for musik, og med faldende interesse for min hest Magic - desværre.
Jeg går på ungdomsskole og er rigtig glad for det. Lige som jeg kan være glad og livlig, kan jeg være sur og irriterende at være sammen med.
Min fremtids-hverdag skal være bygget op af musik da dette er min store pation...

Jeres tur ! smiley

-Moe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem er du ?? (;
  • #1   21. dec 2009 JEG ER PÅ XD

    Egoalbum : http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=155424

    Navn: Brigitte Nim
    Alder: 18
    Kort beskrivelse:

    Brigitte Nim Jensen i fulde person (: Elsker at feste og være sammen med venner og veninder og især familien ! Vigtigst af alt elsker jeg min smukke Dressurhest Legolas overalt på jorden! han er mit et og alt !
    Jeg har aldrig badet nøgen på en strand oO ..
    Ej ... haha .
    MUSIK ER også bare GUD for mig. Hvor end jeg er skal der være musik .
    Min familie og mine venner betyder uendeligt meget .. !
    Jeg er 172 høj? Og jeg har mørkt hår? hmm XD


  • #2   21. dec 2009 <b>Album:</b> http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=105210
    <b>Navn:</b> Martha A.
    <b>Alder:</b> 17 år, bliver 18 den 30 dec smiley
    <b>Kort beskrivelse:</b> Jeg hedder Martha og er født den 30 december 1991. Jeg er tosset med heste, som de fleste herinde, men jeg er dog ikke en "freak" og det er de færeste af mine venner der ved at jeg rider smiley Jeg går på 2 år på hg, og er færdig til sommer. Jeg har intet arbejde, som jeg forguder smiley Jeg er en sjov pige, som tager <b>meget</b> gas på folk smiley ellers er der ikke så meget om mig smiley I må jo kigge forbi, hvis I er blevet nysgerrige..


  • #3   21. dec 2009 OGSÅ GÅR JEG PÅ SOSU i esbjerg (: smiley

  • #4   21. dec 2009 Björn - iiiiiha ! smiley Hvor er du heldig at gå på SOSU i Esbjerg.. Vil du ikke passe mig en dag jeg bliver syg? Så lader jeg bare som om jeg er gammel smiley

  • #5   21. dec 2009 ) Link til dit ego-album (evt. kommentere hinandens)
    http://hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=178785

    2) Hvad er dit rigtige navn
    Mie Winding Kristensen

    3) Alder
    15 smiley

    4) En kort beskrivelse af dig selv

    hm okay x'D jeg hedder Mie Kristensen (bruger ik winding) og bliver kaldt mis a de fleste ;D , muwahahaha har min egen fan side på face ;D join? xD
    jeg ELSKER musik og det er det der fylder mest i min hverdag sammen med hesten og skolen --', spiller selv på guitar og har gjordt det siden maj smiley jeg er ALTID, eller næsten ihvertfald, super happy og halv hyper XD hahah . Er optimist med tanker om at alle skal dø? xD
    jeg har vildt dårlig og mystisk humor og jeg ka forvirrret alt og alle på de sygeste måder, hader at tage fejl og elsker at snakke og diskutere xD wuhu xD også er jeg super nuttet ;D


  • #6   21. dec 2009 arbejder forresten i Toldkammeret, min by's musik sted og går i 9. klasse^^

  • #7   21. dec 2009 MOE:

    Selvfølgelig (; er uddannet om 5 måneder xD haha !!
    Jeg får udbetalt 8 tusind hver måned EFTER skat.
    JEG ER RIG XD


  • #8   21. dec 2009 Ego album: http://hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=188440

    Edita Cizmic er mit rigtige navn.
    Jeg er 16 år gammel. smiley

    Jeg hedder Edita Cizmic er 16 år gammel og går i 1g. på nordfyns gymnasium smiley
    I min fritid spiller jeg håndbold og rider på min dejlige hest. smiley
    Når jeg er færdig med min uddannelse på gymnasiet vil jeg gerne til usa i et år, og derefter ind i militæret smiley




  • #9   21. dec 2009 Björn:

    aaai fedt!! o: Jeg vil med glæde bruge penge sammen med dig i esbjerg.. Jeg har det!! Det er det vi gør! Tag til esbjerg og så tage vi ind og shopper sammen efter jul X)


  • #10   21. dec 2009 EJ JA ! Nej til Januar udsalg smiley
    Jeg har brugt 5 tusind i denne måned på tøj og sko. Ups xD


  • #11   21. dec 2009 Til januar-udsalg! smiley Det er en date !!!

    Omg jeg keder mig så meget at jeg har lavet en fotoprofil på baboom O_O


  • #12   21. dec 2009 Ego album: http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=125715

    Navn: Kamilla Støtt Bøjer
    Alder: 15 år.
    Beskrivelse: Jeg hedder Kamilla, men bliver kaldt Bøjer. Jeg går i 9. klasse. Jeg går meget op i musik og skal gå på en musik efterskole næste år. Så jeg skal desværre af med min smukke pony. Jeg har mistet lidt af lysten til at ride, men jeg håber, at jeg finder interessen igen, efter nogle år. Jeg går også til håndbold, men spiller kun for sjov, så det er ikke det helt store. Jeg er rigtig glad for mine veninder og venner. Jeg er sød, sjov og altid i godt humør, men kan til tider være sur. Jeg har et lille fritidsjob på et pizzaria, men ellers så slapper jeg af og fester med veninderne. Det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om d;


  • #13   21. dec 2009 AHAHAHHA ..
    Det vil jeg os ind og lave så Xb


  • #14   21. dec 2009 (link fjernet)
    mit navn er olfert gammelgaard.
    jeg er 47 år gammel.
    i min fritid tager jeg min bedstemors tøj på, fordi så føler jeg mig sexet.


  • #15   21. dec 2009 ^^
    når man keder sig:)


  • #16   21. dec 2009 Jeg har ikke noget album med mig selv, men altså jeg har brunt hår & brune øjne (;

    Navn: Signe h. erlang
    Alder: 14

    Jeg er en glad pige på 14 år. Jeg elsker min pony rigtig højt, også har jeg en super dejlig bedste veninde, som jeg har haft i 9 år smiley
    Jeg er til tider ret hyperaktiv, og finder på de mærkeligste ting smiley
    Også lige nu keder jeg mig bare helt forfærdeligt smiley


  • #17   21. dec 2009 1) Link til dit ego-album (evt. kommentere hinandens) http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=192586
    2) Hvad er dit rigtige navn <b>Line Lauth Pedersen </b>
    3) Alder <b>Er født d.16. Maj 1995 så 14.</b>
    4) En kort beskrivelse af dig selv
    <b>rigtig glad pige, altid frisk og fuld af energi og klar til fest. jeg bruger rigtig meget tid på mine veninder, venner, famile også min pony. jeg har andet end heste i hovedet smiley +jeg interessere mig rigtig meget for fotografering.</b>


  • #18   21. dec 2009 Ego album: http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=31053

    Navn: Wicki Linea Hansen
    Alder: 19 år
    Beskrivelse: Mit navn er Wicki Linea Hansen og jeg bor på bornholm. Jeg er næsten færdig uddannet Social og sundheds hjælper. Jeg har fast fyr igennem 5 år og bor i lejlighed med.
    Som man kan se er jeg både glad for piercinger men også tatoveringer.

    Ellers har jeg min dejlige skøre krikke, mine forældres fantastiske schæfer hund og min dejlige niece på 2 år smiley



  • #20   21. dec 2009 1) har ikke et, men der er nogle billeder i et
    2) Sofie Andersen
    3) 14
    4) Mit navn er Sofie, jeg har næsten lige fået Pinja som jeg er super glad for. smiley Har en skøn bamsehund og masser af fugle. Jeg går i 8.klasse, så er snart ude af folkeskolen. (; Jeg er dårlig til at forklare, jeg er stort set altid glad men ser nok sur ud hehe xD folk siger jeg brokker mig meget men det gør jeg altså ikke smiley


  • #21   21. dec 2009 NEJ TAZ!! SIG DIT EFTERNAVN!! SIG DEEEEET! XDD

  • #23   21. dec 2009 Min fulde navn er Linda Thomsen, nemt og enkelt ;D
    Jeg er 19 år og bliver 20 d. 22 januar ..
    Jeg har min egen lejlighed i Viby J hvor jeg bor med min kæreste.. (:
    Jeg har en dejlig hoppe som jeg fik for ca 2½ år siden af min mor 8D
    Jeg går på Århus social og sundhedskole og er færdig til sommer hvorefter jeg evt tager videre på assistenten..
    Fritiden går på venner, fester, hesten selvfølgelig og kæresten er der bare hver dag næsten .. smiley



  • #24   21. dec 2009 foto albummet smiley : http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=190179

    Navnet: Isabel - alle kalder mig bare Isa d;

    Alderen : 13 kæmpe mini år!

    Kort beskrivelse:
    ´Æhhm, jamen, jeg er 13 år gammel, går i 7.v klasse og bor midt inde i byens by, så man næsten ikke kan være mere i byen. Jeg har ikke min genen hest (ENDNU) men jeg ønsker det dog af heeele mit hjerte smiley Tilgengæld har jeg en kanin, en hund jeg passer og part på an fantastisk, atypisk nordbolle! - SOMM JEG ELSKER!! Jeg bruger fakitsk det meste af min fritid på hesten, ved pc'en, eller på mit værelse med radioen. Jeg har først fået købt julegaveer idag - altid i god tid. Jeg elsker mine veninder, og hader vinter kulden - dog ikke sneen! ;D I øvrigt rider jeg for det meste bidløst, hvilket jeg bare nyder ekstremt!
    - og så har jeg ingen idé om hvad jeg vil gøre efter folkeskolen, så kom da gerne med nogle idéer kloge hg'er ;D


  • #25   21. dec 2009 Isa&guldhesten! smiley
    Tag på efterskole .. ;D
    det er helt klart et af mine livs største oplevelser og helt uforglemmeligt.. (:
    www.vmse.dk


  • #26   21. dec 2009 Linda T - har overvejet det, men tror ikke jeg er typen. Hmm,. men med på listen er det da helt klart! smiley

  • #29   22. dec 2009 1) Link til dit ego-album (evt. kommentere hinandens)
    Har ikke noget smiley

    2) Hvad er dit rigtige navn
    Sascha Johansen

    3) Alder
    13. Fjorten om en uge smiley '

    4) En kort beskrivelse af dig selv
    Hedder som sagt Sascha. Bor i Greve og går i 7. klasse. Bruger min fritid på den kæmpe bunke lektier som jeg altid får for, men ellers mine hunde, heste og min kanin og såé self. mine venner og veninder smiley


  • #30   22. dec 2009 <b>1) Link til dit ego-album (evt. kommentere hinandens):</b> http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=199191
    <b>2) Hvad er dit rigtige navn:</b> Therese Bach
    <b>3) Alder:</b> 01194 - femten år.
    <b>4) En kort beskrivelse af dig selv:</b> ja. jeg hedder therese, men blir kaldt trusse (wtf?! ved egentlig ik helt hvor det kommer fra), jeg går i niende klasse og efter det, tager jeg på kalundborg tiende klasse center. jeg ved ikke hvad jeg vil uddannes som osv, jeg har min egen hest, fire kaniner, fem katte, fem får og to hunde. jeg har en ret så syg humor og fantasi. men jeg kan blive voldsomt irriteret over ingenting :L jeg er ret genert hvis jeg møder nye mennesker uden jeg har en ven/veninde med som kender mig en del. jeg er stortset altid smilende og grinende, men desværre er det for det meste bare en facade.


Kommentér på:
Hvem er du ?? (;

Annonce