{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Har du prøvet noget overnaturlig? KIG {{forumTopicSubject}}

Hej ;D
jeg er igang med at lave et pojekt.
jeg skriver om overnaturlige ting altså spøgelser ånder vampyre og sådan ;D
Jeg tænkte på om nogen af jer har oplevet noget der var overnaturligt ?
Altså kan bruge alt Fx at i føler der er nogen andre der er i rummet i er i ? eller et eller andet smiley
BARE SKRIV KAN BRUGE ALT !!! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du prøvet noget overnaturlig? KIG
  • #1   16. apr 2010 min farfar døde i oktober, efterfølgende arvede vi nogle af hans ting. vi fik en stor kiste med nogle gamle sabler og skjold i, men kisten lugtede rigtig underligt, så vi flyttede den ud i skuret. lugten som kisten lugtede af mindede meget om min farfar og der hvor han boede, der lugtede også sådan. vi fik så kisten ud i skuret, og lugten var væk. for et par måneder siden begyndte der bare at lugte helt grusomt af den samme lugt, vi prøvede at tjekke om vi kunne have glemt nogen af hans ting, men vi kunne ikke finde noget. så ser jeg en dokumentar om afdøde der "hjemsøger" deres familiers hus, og der kan blive koldt eller varmt, der kan lugte, og man kan føle nærvær af andre opholder sig i huset. da der så begyndte at blive koldere og lugten "rykkede" rundt i huset var jeg godt klar over hvad der skete, er selv overtro så jeg tror på at han holdt øje med os og beskyttede os..

  • #2   16. apr 2010 Ej hvor skræmmende på en måde ? smiley men på en måde er det også godt at der er mere mellem himmel og jord end vi ved ;D
    Tusind tak (;


  • #3   16. apr 2010 Jeg får tit besøg af min afdøde rotte Paint, jeg kan ikke kalde på ham eller få ham til at reagere, men kan se kan trisse rundt smiley

  • #4   16. apr 2010 * Tanja TD *

    Vil du uddybe noget mere ? smiley


  • #5   16. apr 2010 Hvad vil du gerne have uddybet? smiley

  • #7   16. apr 2010 *Tanja TD *

    Hvad kan det være at han gør det ? ved du det ? smiley



  • #8   16. apr 2010 lotte...
    lyder virkelig skræmmende ville ikke selv kunne bo i et dødsbo men hvis det kom igen kunne du få en ånde dame eller mand til at få ånden til at forsvinde ;D
    Hvor uhyggeligt....
    luigi..

    Ej hvor lyder det bare skræmmende..


  • #9   20. jun 2010 jeg har tit fået besøg af min afdøde bedsteven, en kattekilling. hun var vild dengang jeg redede hende, min mor kunne ikke tage hende op, men jeg fik bare lige hen til hende og tog hende op. siden da har vi været utrolig knyttet til hinanden. hun skulle være udekat, og så da vi fik hende uden for blev hun bange og løb væk, og så efter to uger kom hun så tilbage, helt udmagret og havde virkelig, virkelig dårlig mave, så jeg besluttede at hjælpe hende ud af sin lidelse, ved at få hende aflivet. jeg har savnet hende rigtig meget, og grædt utroligt meget over det. så en nat hvor jeg var syg, havde jeg det virkelig dårligt, og blev nødt til at gå udenfor, det var vinter. jeg gik op af vores markvej, som er omringet af skov, ligepludselig kunne jeg føle noget koldt bag mig, og da jeg vente mig om, stod hun der bare sådan, jeg blev virkelig bange over at se hendes lille magre krop, med de døde øjne, men på den anden side var det rart at se hende igen, og nu plejer hun for det meste altid at være der når jeg vågner om natten. og jeg har vendt mig til at hun er der, og nu nyder jeg bare at kunne tale til hende, selvom jeg godt ved hun ikke kan svare mig, hun kan kun høre mig. jeg ved ikke hvorfor, men af en en ret mærkelig grund, er jeg den eneste der kan se hende.

  • #10   20. jun 2010 .¤*¨¨*¤.Prince min springpony¤*¨¨*¤. - VI var ret knyttet til hinanden så tror bare han skal se hvordan jeg har det og så tøffer han videre

Kommentér på:
Har du prøvet noget overnaturlig? KIG

Annonce