{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
561 visninger | Oprettet:

Dumpap til engelsk :'3 {{forumTopicSubject}}

Ville i hjælpe med om jeg har sat ordene rigtigt :'3 ? be be...

Jeg har ikke nogen film jeg syntes er min ynglings. Heller ikke nogen spil.
Jeg har en ynglings skuespiller.
Eddie Murphy. Jeg syntes han er sjov, og pæn.
Han har hovederollerne i filmene, Frækkere end politiet tillader, og Coming to America.
Senere har han lagt stemme til tegnefilmsfigurer. Der kan blandt andet nævnes Æsel, fra Shrek-filmene.
Eddie er født i 1961. Eddie Murphy har tjent mange penge på film han har været med i.
Eddie tjente 10.000.00 $ alene på Shrek 2

I'm not a movie I thought is my favorite. Nor any game.
I have a favorite actor.
Eddie Murphy. I think he is funny and nice.
He has starred in movies, Beverly Hills Cop and Coming to America.
Later, he has the voice of cartoon characters. There may be features include the donkey from Shrek movies.
Eddie was born in 1961. Eddie Murphy has earned a lot of money on film he has been involved in.
Eddie earned $ 10,000.00 solely on Shrek 2


PLIS :'3 kan de forstås det engelske ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dumpap til engelsk :'3
  • #1   20. apr 2010 Jamen får kun 02 i engelsk, så kan simpelthen ikke fidne ud af det... Og translate snyder en total --' smiley

    TAKKER smiley Det lyder bedre :')


  • #2   20. apr 2010 camilla:

    du mangler så bare at fjerne koma'erne


  • #3   20. apr 2010 Hehe kan godt lide at du ikke er en favorit film X)

    Her er en anden oversættelse af samme tekst:
    I don't really have a favorite movie nor a favorite game.
    I got a favorite actor, that's Eddie Murphy. I think he is funny and cute.
    He has the main role in the movies, Beverly Hills Cop and coming to america.
    Later on has he given voice to many cartoon characters. Some of these cartoon characters is Donkey from The Shrek movies.
    Eddie was born in 1961. He has earned a lot of the movies he starred in and has earned 10,000.00 $ On the movie Shrek 2 alone.

    Håber det kan bruges :o)


  • #4   20. apr 2010 Første linje er forkert, du har skrevet: Jeg er ikke en film jeg tror er min yndlings. smiley

    Skal være sådan her: I don't have a movie that's my favorite.

    Et par små fejl i denne: Later, he has the voice of cartoon characters. There may be features include the donkey from Shrek movies.

    Later, he did voices of cartoon characters.
    Among others as Donkey from the Shrek movies.

    Vil ikk love der muligvis ikke er et par gramatiske fejl. smiley


  • #5   20. apr 2010 Kan man ikke? O_O
    Så har den s**** amerikaner jeg har snakket med sku snydt mig XD


  • #6   20. apr 2010 nåh nu er engelsk og amerikansk for mig for det meste det samme, men jo der er forskelle (desværre) :o)
    Og den samtale vi førte der omtalte hun helt klart skuespillerne som characters, så jeg måsku lige have fat i hende smiley


  • #7   20. apr 2010 ~ Mütze ~
    syntes du skal være taknemmelig for de piger hjælper (:
    det er virkelig snyd at bruge translate. translate kan jo ikke sætte en sætning gramatisk korrekt, men kan oversætte engelske ord. du burde få hjælp af dine forældre, istedet for translate smiley


  • #8   20. apr 2010 camilla - jeg har det på samme måde (; min far er fra norwich i england, jeg har altid siddet i timen og kedet mig, imens alle andre lærte grammatik osv (:

  • #9   20. apr 2010 en i min parraelle klasse havde det på sammen måde, men vi havde desværre ikke Engelsk sammen. - jeg føler bare ikke rigtig at skolen har lært mig noget Engelsk, andet end inden for det seneste år, fordi jeg så længe har været på så højt niveau d:

  • #10   20. apr 2010 på det punkt har du været lidt heldig (: jeg har bare lavet det alle andre lavede (:

  • #11   21. apr 2010 Har siddet og læst det hele smiley
    1.000 tak :'D


  • #12   21. apr 2010 Nu vil jeg altså også kommet med mit bud (;

    Jeg har ikke nogen film jeg syntes er min ynglings. Heller ikke nogen spil.
    Jeg har en ynglings skuespiller.
    Eddie Murphy. Jeg syntes han er sjov, og pæn.
    Han har hovederollerne i filmene, Frækkere end politiet tillader, og Coming to America.
    Senere har han lagt stemme til tegnefilmsfigurer. Der kan blandt andet nævnes Æsel, fra Shrek-filmene.
    Eddie er født i 1961. Eddie Murphy har tjent mange penge på film han har været med i.
    Eddie tjente 10.000.00 $ alene på Shrek 2

    I haven't got a movie, which i see as my favourite. Not even a game.
    I have a favourite caracter though. Eddie Murphy. I think he is funny and good looking.
    He has starred in movies like Beverly Hills Cop and Coming to America.
    Later he has been the voice of cartoon characters. Among many can the Donkey in the Shrek movies be mentioned.

    Eddie was born in 1961. Eddie Murhpy has earned a lot of money on participating in movies.
    Eddie Murphy earned $ 10,000.00 just on doing the voice to the Donkey in Shrek 2.


  • #13   21. apr 2010 Ej det må du altså undskylde xD'
    Jeg var nok lige lovlig træt og stresset imorges, for du har da fuldstændig ret Camilla o.O


  • #14   22. apr 2010 I haven't got a movie, which i see as my favourite. - er heller ikke helt rigtigt.

    i don't have a favourite movie, - er lidt mere korrekt vil jeg mene.


Kommentér på:
Dumpap til engelsk :'3

Annonce