{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

Hvem vil DU takke her fra HG ? {{forumTopicSubject}}

Hej...
Jeg har tilladt mig at sjæle ideen til dette indlæg fra Kattegalleriet...
Det er en enormt god idé, og man kan kun blive positivt opstemt af at læse det, folk skriver, også selvom man ikke selv bliver nævnt. Sådan havde jeg det i hvert fald smiley
Kig evt. her:
(link fjernet)

Jeg har et par personer, jeg gerne vil fremhæve herindefra, måske ikke for de dybere samtaler, eller større bekendtskaber, men så for en hyggelig diskussion eller debat:

Emilie V:
Pigen med den tredje smukkeste islænder her på siden (sidst jeg tjekkede 'Bedst bedømte').
God humor og et godt humør. Vi har skrevet lidt på MSN, og der har jeg fået et rigtig godt indtryk af dig smiley

Line M:
Jeg er imponeret over din retfærdighedssans! Du har hjertet på rette plads, især hvad angår dyrs rettigheder, det har du en klar mening om - og det beundrer jeg! Og så tegner du jo også helt fantastisk smiley
Og så er det dejligt at du er så velformuleret smiley

Maria J:
Jeg har ikke skrevet så meget med dig her på HG. Men du virker som en meget sympatisk person, vi gættede sange på dit indlæg i forum, næsten helt alene, i godt og vel en time eller to ? Det lyder kedeligt, men jeg hyggede mig gevaldigt smiley

Line Arnfelt:
Min nyopdagede grandkusine ;P
Du er sød at skrive med, som ovennævnte glad og frisk.
Og så er Marcus også lidt af en frækkert smiley

Theis . :
Dig har jeg stort set kun fulgt med i fra sidelinien.
Men jeg er imponeret over dine holdninger til forskellige ting. Og du virker som om du er et typisk eksempel på en, der gør mget brug af ironi ? Du virker intelligent og samvittighedsfuld.

Sussi N:
Dig har jeg heller ikke "snakket" med. Men har igen "spioneret" lidt, som hos Theis smiley
Enormt flink, virker du. Du har en venlig, virkelig taktfuld måde at få tingene sagt på, og de rammer plet, er jeg vis på! Jeg tror du er et positivt menneske med et stort hjerte.

... Der er mange flere, jeg synes har gjort et positivt indtryk på mig, men så ville listen bare blive alt for lang.

<i>Hvem har DU at takke / fremhæve noget positivt til ?</i>


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem vil DU takke her fra HG ?
  • #2   6. mar 2006 vilo gerne takke iza k. fordi hun kan tåle det at få middel det er der ikke mange der kan (det kan jeg heller ikke altid smiley ) og nalle for alle de søde kommentare taak

  • #4   6. mar 2006 Det var smukt skrevet, Sarah smiley
    Især det sidste smiley


  • #10   6. mar 2006 Iiih tak, Anne sofie.
    *Rødme*
    Man bliver så glad smiley
    Du virker også som en, der ser lyst på tilværelsen smiley


  • #11   6. mar 2006 Ja så vil jeg også gerne takke et par smiley

    Mille s:
    Tak fordi du er sådan som du er og at du er så sød, at skrive så pænt om mig. Det bukker jeg under for, og jeg syntes at det er dejligt at skrive sammen med en som dig. smiley

    Ida T :
    Hun er ikke altid så aktiv her inde tror jeg, men vi har snakket rigtig meget sammen og både været til stævner og redet ture sammen. Hun er en smadder sød pige og er altid til at snakke med. smiley

    Caroline L :
    Heller ikke just aktiv herinde men hun er her. Hende har jeg været meget sammen med, og har bådet redet ture og været til stævner sammen. Hun er også en af de sødeste jeg kender, og vi kan nærmest skrive om alt.

    =)



Kommentér på:
Hvem vil DU takke her fra HG ?

Annonce