{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  legetøj på folden
  • #1   6. jun 2010 Vi knækker gerne store grene af vores mirebelle træ el en æblegren. Så hygger de sig med dem smiley

  • #2   6. jun 2010 Hihi min hest kan så nøjes med en tom spand smiley hihi og vis han keder sig rigtig meget, vælter man da bare spandende fuld af vand, og render rundt med dem i munden -.-

  • #3   6. jun 2010 Vi har vores to islændere på jordfold noget af dagen som kræver aktivitet smiley

    Normalt er en stor gren en virkelig god beskæftigelse, og at gemme skåret gulerødder rundt omkring for vores også rigtig meget tid til at gå med.

    og hvis din hest er virkelig legesyg er en bold til 30 kr også et kæmpe hit. Og en fodbold med et lille hul i og så fylde den med godbidder de skal trille for at få ud smiley Vores elsker den med godbidder i.

    Vores den ene er speciel glad for et reb hvor vi har bundet en kæmpe knude på, ved ikke hvorfor hun tror hun er en hund, men sjov er den i hvert fald

    Mulighederne er mange hvis bare man er kreativ nok smiley


  • #4   6. jun 2010 Fedt emne, tror da jeg vil finde på lidt ting til min som går på jordfold med nogle sure hopper som ikke gidder lege smiley
    Den med bolden med godbidder er en god ide, men skal den ikke være ret stor for ikke at forsvinde i mudderet når det regner?


  • #5   6. jun 2010 jeg har en oppustelig legetøjshest (til børn) fra LIDL på den ene fold. både LIDL og fakta havde dem til 100 kr i den her uge... den punkterer sikkert i løbet af et par dage, men kan stadig bruges flad. der er nemlig mange ting de kan bide fast i (øre, hale, ben og snude) og på den anden fold en jolly ball... de er så lidt dyrere...

  • #6   7. jun 2010 Jo den skal være forhodsvis stor, jeg bruger normalt en kasseret fodbold, den er perfekt til jobbet smiley ellers kan de jo købes til hunde i forskellige størrelse hvis man ikke orker det andet, her er omkostningerne bare lidt dyre.

    Normalt tager jeg bolden ind når det regner eller ved meget mudder, da godbidderne i bolden heller ikke er så lækre hvis de bliver mudret smiley


Kommentér på:
legetøj på folden

Annonce