{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
252 visninger | Oprettet:

Savn ! {{forumTopicSubject}}

Ih hver gang jeg høre en sørgelig sang eller jeg ser billeder af min dejlige pony, bliver jeg helt vildt ked af det. Han blev aflivet meget pludselig pga. fald på folden. Jeg havde et meget specielt forhold til ham og jeg savner ham HVER evig eneste dag ! Hvad kan jeg gøre for at komme lidt videre ? Han blev aflivet i Januar 2010. smiley Mit liv er bare ikke det samme uden ham. Er virkelig desperat for noget hjælp !

Knus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Savn !
  • #1   6. sep 2010 Føler virkelig med dig. det er bare så træls.
    Har du overvejet bare at tale lidt med ham når du har behov for det? Ved godt det lyder sært, men det hjalp mig da min den gamle døde. Jeg savner ham stadig men det er knap så slemt nu hvor det er 3 1/2 år siden. Men det tager altså lang tid nogle gange at komme sig over det.
    Jeg kan personligt godt lide clairvoyance, selvom der selvfølgelig er nogle der synes det er noget pjat men det giver en ro og man får en følelse af at det er ok det der nu er sket og at man skal glæde sig over de gode stunder man faktisk nåede at opleve med den specielle hest man havde fremfor at tænke negativt på han er væk.


Kommentér på:
Savn !

Annonce