{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

Når livet bare driller {{forumTopicSubject}}

Ja kender I det?

Det der sikkert mange der gør, men syntes lige jeg ville pive lidt denne grå fredag morgen.

Mit liv er virkelig stressende for tiden.
Jeg har fået nyt job, et rigtig fint job, det slet ikke det, men det kræver stadig en del energi at have nyt job og min energi er bare drænet.

Min kæreste og samlever er sygemeldt pga stres og han orker slet intet, så det er mig der skal stå for at vaske tøj, gøre rent og ditte og datten.
Vores økonomi er helt hen i vejret fordi vores andelslån koster en bondegård og jeg får den ene dyrlægeregning ind af døren efter den anden.
Hvilket leder mig til dødsstødet, jeg fik onsdag at vide at min højt eleskede 4 årige hest er uanvendelig i dressur (han kan heldigvis nok spring og skovtur).

Jeg ved godt at man skal glæde sig over de gode ting i livet, jeg har nyt job, min hest skal ikke aflives, vi sidder stadig i vores lejlighed og min kæreste har tid til at få det bedre nu.

Men pyyyh hvor er jeg bare udmattet og skal til den første fest på min nye arbejdsplads i aften og det har jeg overhovedet ikke spor lyst til. Hvem ville have det 2 dage efter man får at vide at ens hest bagben er ødelagt for tid og evighed.

Så ja piv, verden er bare et ondt ondt sted smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når livet bare driller
  • #1   10. sep 2010 ja det siger jeg også !
    Jeg skal nemlig til tandlægen og have lavet et hul idag ! smiley (Er mega bange!)


  • #2   10. sep 2010 jep kender det..

    mistede min bøffefyr i starten af sommeren, og når jeg nu endelig har fået modet til at kigge efter en ny hypper så går jeg hen og ødelægger mine briller.... nye koster en halv bondegård, så ingen ny hest til mig lige nu smiley ..
    har også fået nyt job, desværre ser det ud til at min gl skulder skade er sprunget op igen.. suuuk... smiley ..

    men har da i det mindste en dejlig mand, og en super skøn shetter pige til at hive mig op smiley ..

    bid tænderne sammen og se om du ikke kan slappe af og tænke på noget andet til festen i aften smiley .. plejer at hjælpe lidt..



  • #3   10. sep 2010 Kender det rigtig godt selv, og har i mange år haft en tendens til at se ret sort på tingene, og gøre selv små problemer til noget stort, - til stor frustration for både mig og andre.

    Men efterhånden har jeg lært, hvor stor en forskel det gør, at man selv "vælger" at se positivt på tingene. - ved at det lyder håbløst, men det er det ikke helt.. Jeg minder ofte mig selv om, hvor godt jeg egentlig har det, på trods af at jeg kæmper med overvægt, at jeg ikke har held til at komme på uddannelse, ikke har arbejde, - og deraf godt kunne bruge flere penge... Jeg har bare også så mange gode ting i mit liv. Tænk på de der lever på gaden, har været udsat for naturkatastrofer osv osv..

    Det virker absurt at skulle vende sin tankegang fra den ene dag til den anden, og det kan man ikke bare, men en rigtig god øvelse at starte med, er hver dag - evt. når du går i seng - at finde tre ting i dit liv, -eller tre ting der er sket den pågældende dag-, som du er taknemmelig for. Det kan være helt helt små ting, bare du finder noget..
    Det har ihvertfald hjulpet mig, og jeg har ikke så stor tendens til at sumpe hen i selvmedlidenhed mere :o)

    - til sidst vil jeg lige skrive, at jeg mener ikke at du lider af selvmedlidenhed, - det var bare sådan jeg bedst kunne beskrive mig selv. Det er desuden helt iorden at være ked af det indimellem, det er svært at undgå, og jeg håber selvfølgelig at du snart finder overskud og glæde :o)


  • #4   10. sep 2010 Elin B:

    Ja det bare ikke sjovt, når ens heste fejler noget.
    jeg troede min hest var sund og rask, så jeg sendte ham i akademisk tilridning og glædede mig så meget til at få ham hjem og komme i gang smiley

    Men han var lidt stiv i trav, så jeg tog ham til dyrlæge. Og det viser sig at hans ar på bagbenet (hegnskade) har presset senen i stykker..

    Så man tager afsted til dyrlæge med en lettere stiv hest og kommer tilbage med en der er erklæret uanvendelig i dressur.

    Jeg kan heldigvis trøste mig med at jeg har gjort alt jeg kunne og mere til for den hest og skaden var ikke min skyld.

    Og heldigvis er der mange søde og dejlige heste i verden og man finder jo altid en ny soulmate på et tidspunkt. Selvom det for en hestepige virker som jordens undergang, når ens hest bliver syg/skadet.


  • #5   10. sep 2010 Org, hvor er det dog synd for dig! ):

Kommentér på:
Når livet bare driller

Annonce