{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
460 visninger | Oprettet:

er det skind på, og hvilken størrelse? {{forumTopicSubject}}

Hej hg smiley
jeg vil købe mig et par termo ridebukser, men der skal være <b>skind på</b> (lige som på almindelig ridebukser).. Men jeg er lidt tvivl om der er skind på disse her, og om hvilken størrelse jeg skal bruge..

Bukser: http://www.rideudstyr.com/product.asp?product=1306

Jeg er 168 høj (aaalt for tynd og laange ben) hvilken størrelse tror I jeg skal bestille bukserne i? en str. 146??

Jakke: http://www.rideudstyr.com/product.asp?product=2084&lang=dk

og har også kigget på denne her jakke, og tror I ikke en str. XS ville kunne passe mig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er det skind på, og hvilken størrelse?
  • #1   5. okt 2010 Hvis du er i tvivl, så køb catago, der er skind på-

  • #2   5. okt 2010 jeg tror ikke der er skind på, så havde de nok skrevet det i teksten, det er ekstra "luxus" som ville være værd at nævne...

    hvis du er 168 cm høj bliver str. 145 for korte til dig, specielt hvis du har lange ben. jeg er ca. 160 cm, og passer str. 164 når jeg køber tøj i børnestørrelser, ellers svarer det til en 34-36 i damestr. eller xs-s

    med dine 168 cm, skal du nok have en str.170 for ikke at ende med et par thermo-shorts smiley


  • #3   5. okt 2010 nå der var også lige en jakke... jeg tror måske den kommer til at stumpe ved maven og sikkert også på ærmerne i xs... måske også i s... jeg ville nok vælge en M hvis jeg var dig- det er jo ikke en tætsiddende model, så hvis den bliver lidt løs i M gør det ikke noget, det skal den jo være... det er dumt at købe en jakke man ikke kan bevæge armene i uden at få bar mave eller korte ærmer fordi den er lidt for lille...

  • #4   5. okt 2010 mange tak for svar! det var noget jeg kunne bruge :o)

Kommentér på:
er det skind på, og hvilken størrelse?

Annonce