{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
359 visninger | Oprettet:

video af min pony {{forumTopicSubject}}

ja som overskriften siger er der en video af min pony her inde som ikke har tilknytning til hende hun har redet hende til 3 stævner det er alt og så lidt træning har tidligere bedt hende om at slette billeder hvilket hun også gjorde men er nu begyndt at lægge video ind er rasende over det og har nu brug for jeres hjælp til at finde ud af hva jeg skal gøre denne gang


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  video af min pony
  • #1   18. okt 2010 tja hvis det er hende der rider så er det vel ok...videoen er jo ikke en hesteoprettelse ? og man må vel også antage at det er hende der har rettighederne til videoen etc...så jeg tror ikke der er så meget du kan gøre...
    Jeg ville bære over med hende og være glad for at jeg var så heldig at have min egen pony at tage video af og derfor ikke behøver nøjes med video af andres ponyer ;o))


  • #2   18. okt 2010 jeg sys bare ikk det er iorden! man ska have tilladelse, a den/dem der ejeren hesten/ponyen! ellers ka man ikk bare gøre det!!

  • #3   18. okt 2010 mener jo netop at jeg har lige så meget rettighed over videoer med min pony da hun ikke engang har fået tilladelse til at filme den om det så er hende der rider eller ej er vel under ordnet

  • #5   18. okt 2010 nej det er mens jeg har haft hende og har hende stadig

  • #7   18. okt 2010 Carina hånden på hjertet.....er det videoen du er sur over eller er I i forvejen uvenner og derfor generer det dig ?

    Jeg er ikke sikker på man skal have tilladelse til at filme med mindre det er på privat grund....så ville der være mange til stævner der gjorde noget ulovligt i hvertfald...

    Jeg ved ikke....altså det ville være sådan noget jeg ville gå op i overhovedet men sådan er vi jo så forskellige ;o)) og hvis det generer dig dybt og ikke bare fordi I er sure på hinanden så kan du måske henvende dig til Big Admin med problemet men det ved jeg da ikke


  • #8   18. okt 2010 det genere mig meget da pigen hiver ponyen i munden og ikke giver den fri ude fortil og lader den vise hva den kan det er ikke specielt smart at der ligger sådan en video af en pony der river ned og skyder skulder hele tiden pga rytterfejl når den langt fra er sådan det giver et dårligt indtryk for evt. interesseret købere

Kommentér på:
video af min pony

Annonce