{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

I er en kæmpe hjælp :P {{forumTopicSubject}}

Sidder godt lænet tilbage i sofaen med den bærbare og fedter rundt på HG som jeg efterhånden gør fast hver aften herinde smiley Jeg er nyudklækket hestemor på 2. mdr og har virkelig meget og lære endnu smiley

Men så er det jo godt der er HG og en masse dejlige mennesker herinde der er klar til at hjælpe med en masse begynder spørgsmål smiley

Ja det jeg "bare" ville sige er. Jeg er rigtig glad for alt den hjælp i altid gir alle i dejlige mennesker der er herinde det har virkelig været en stor hjælp at lige kunne oprette et indlæg eller søge rundt i gamle debatter smiley Og der er altid en eller flere der gir sig tid til at hjælpe med ens problemer og dårlige nerver om hvorfor et hår vender den forkerte vej . he he.

Tusind tak til alle for alt den hjælp der er herinde det er dejligt med så mange aktive brugere så man får hurtig svar på spørgsmål.

Ja måske et tosset indlæg ville da bare gerne sige det i stedet for kun at tænke det smiley ;) Håber i alle får en skøn aften inde i varmen med det her kedelige efterårsvejr smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I er en kæmpe hjælp :P
Kommentér på:
I er en kæmpe hjælp :P

Annonce