{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
334 visninger | Oprettet:

Andre med hunde der hygger sig i sneen {{forumTopicSubject}}


Vores Golden Retriver på ½ ca år har lige placeret sin mås ude midt i gårdspladsen. Der ligger han og tygger på kødben i -9 til -12 graders frost, det svinger lidt.

Men det passer han vældig godt at ligge der! Der er altså aaaaaaalt for varmt inde for efter hans mening. Så imens vi andre fryser numsen af når vi går uden for så er han i paradis.

Lille Tim hygger sig også her, godt nok ikke i helt så koldt vejr smiley
http://www.hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=278239


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andre med hunde der hygger sig i sneen
  • #1   19. dec 2010 Min Coton De Tulear er fuldstændig pjattet med sneen! Hun kan slet ikke finde ud af at gå ordentligt, men hopper og skutter rundt når vi er ude og gå smiley

  • #3   19. dec 2010 Mine 2 Grand Danois elsker også sneen, men de leger ikke så længe udenfor af gangen, når det er koldt :-/, MEN IDAG HAR VI VÆRET PÅ LANGTUR...Hov det blev med stort :-), men der havde de deres dækkener på smiley

  • #4   19. dec 2010 Min ene hund, en schæferblanding, elsker altid at være ude. I ALT slags vejr. I løbet dag er hun ude 2/3 af den. Hun ligger typisk foran døren, på vej ned ad trappen, midt på gårdspladsen eller ovre foran vores hal. Helt krøllet sammen. Kalder man på hende, gider hun ikke engang kikke på en. Hun vil bare ligge der. Så har hun det bedst smiley Men tilgengæld så er hun, om aftenen, den STØRSTE kælegris.

  • #5   19. dec 2010 På gåture med dækken på er sneen lykken for min hund, men ellers er det bare ud og hurtigt ind igen smiley tossede hund, men hun har også hendes egen meninger.

  • #6   19. dec 2010 tror jeg har et foto album med mine hunde der hygger sig i sneen

  • #8   19. dec 2010 min lille mops på snart 6 måneder nyder det også i fulde drag smiley Hun løber rundt og hopper lidt som en hjort ind imellem smiley Når hun bliver tørstig æder hun sneen smiley haha, tossede hundevaps smiley

Kommentér på:
Andre med hunde der hygger sig i sneen

Annonce