{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

Blandede følelser ang. juleaften ... {{forumTopicSubject}}

Ja, i foråret begyndte jeg at ride Mary, som kun havde været i ridning hos forskellige folk, og aldrig havde haft den samme rytter særlig længe. Men jeg begyndte at ride hende, og blev super glad for hende. Allerede i sommers glædede jeg mig til vores traditionelle juletur den 24., så jeg kunne vise alle hvor god hun var blevet. Men en weekend jeg var i Sverige red en anden Mary, og siden den dag har hun ikke ville samarbejde. Hun stopper hele tiden, bakker og vil ikke som mig i skoven. Så nu er jeg bare dødnervøs for juleturen, synes jeg har prøvet, men det virker bare ikke. Især fordi hun ikke er min, er der jo visse grænser for hvad jeg kan prøve. Så jeg er dødnervøs for at alle skal se at jeg ikke kan få hende til at skridte en tur, og at jeg ikke må ride hende mere ... s: Ønsker mig nogle dage syg juleaften, for at slippe for juleturen som normalt er årets højdepunkt !

Men samtidig med at jeg gerne vil blive væk, så <b>skal</b> jeg komme. For da jeg startede på Gården for to et halvt år siden, red jeg kun ponyer. Hoddi red jeg oftest, det var ham jeg virkelig blev glad for - han var den første hest nogensinde jeg virkelig holdt af. Desuden var der flere andre ponyer, bla. Bahari som også virkelig var skøn. Men de blev begge solgt, omkring sommerferien 'O9, og jeg fortsatte på nogle andre ponyer. Men nu fik jeg at vide, at både Hoddi og Bahari kommer og rider med på juleturen ! Jeg har ikke set dem i halvandet år, og savner dem virkelig.

Nåh, men hvis der overhovedet er nogen som gider læse det, så tak fordi I gad 'høre' på mit lille dilemma .. d:
Har I nogen juletraditoner med hestene ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blandede følelser ang. juleaften ...
Kommentér på:
Blandede følelser ang. juleaften ...

Annonce