{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Hvad har i drømt om? {{forumTopicSubject}}

- Og hvad har i opnået dette år?

Jeg tror ikke rigtigt på nytårsforesætter, og jeg vil bestemt ikke sætte mål med tidsbegrænsninger på. Hellere vil jeg lave en drømme liste hvor jeg skriver alle mine fantasier om fremtiden ned, og hvad jeg pt drømmer om at opnå, og krydse dem af som de kommer. Jeg arbejder langsomt hen mod mine drømme, men bliver ikke ked af det hvis det pludseligt blive umuligt for mig at opnå.

Ridemæssigt, hvad har i så af drømme lige pt ? er der noget projekt i vil begynde på / færdiggøre i det nye år?


Sidste år drømte jeg om at blive mere sikker ved mig selv, og gøre mere ud af min træning, blive mere effektiv med min træning, og lære mere om træning af dyr. Og nu er jeg ene og alene rejst ud i verden, og sidder nu i 27 grader i australien, hos Andrew Mcleans gård, og chiller med en bog om heste træning. Dette år har jeg maximeret min tid hos peter, og i år har han lært at neje, capriole, at bade travers og versade, at trække vogn, ridning ved liberty og en masse andre småting. Jeg selv har også udviklet mig, fra at være naiv rytter og tro på dominans og horsemanship principper, til at lægge det hele bag mig og kun tænke rent psykologisk og videnskabsbaseret.

Til januar om en måned flytter vi begge til sverige, og han kommer til at have sin boks 2 meter fra min seng, jeg kommer til at kunne træne ham hver dag, i stedet fo hver 3. dag, dette vil udentvivl gøre en kæmpe forskel i effektiviteten af vores træning.
Så det næste år vil måske bringe endnu mere end dette år har gjort.

I år har jeg kun nogle få drømme jeg ønsker at opnå;

Jeg får min Borzoi, Fenris tilbage, i det nye år, og jeg vil træne ham som min rideven når vi rider i skoven.
Peter skal have en gede-ven, som skal lære agility
Jeg skal begynde på hestemassør kursus i de royale stalde ( så jeg kan tjene penge imens jeg tager min rigtige udddannelse)
Peter skal lære at ligge ned, querbette, piaffe(igen) og lære højere dressur niveauer ( galoppiruetter, langsom galop, renvers osv)
Vi skal have solgt villaen og købt en stor hestegård, større end den vi har nu.
Mine hunde skal vinde et løb.

Hvad har i? og hvad har i fuldført at opnå i år?

Varme hilsener fra australien smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad har i drømt om?
  • #1   24. dec 2010 Jeg ville have min hest solgt og få købt en ny..
    Og endelig efter at have ham til salg i lidt over 1 år, blev han solgt til den sødeste nye ejer han kunne få.. smiley
    Og det med ny hest, er som sådan gået i opfyldelse.. Har dog ikke købt, men er begyndt at ride for en avler, så der har jeg en hest som min egen.. Det er rigtig dejligt.

    Så ville jeg gerne slutte mit grundforløb som kok med en god karakter, og sluttede med 11,6 i gennemsnit og 10 til eksamen.. smiley
    Og den største drøm af dem alle.. Optagelse på fotografuddannelsen, som jeg starter på til januar.. smiley

    Så alt i alt et godt år, trods jeg slog op med kæresten og har blodtryksproblemer, så går det nu meget godt..


  • #3   24. dec 2010 Jeg vil gerne have min gamle halvpart Tilde så hun ikke bliver solgt tilbage til hestehandleren :-)). Min veninde og jeg er 97% fra at få lov til at få hende sammen, pga. ingen af os har råd til en helt selv :-)).

    Uuuh, jeg glæder mig til at se om det sker i aften!! :-))

    Hun er nemlig min lille guldklump /-:


  • #5   24. dec 2010 drømmene for i år var ikke store..
    drømte om at bøf og jeg ville tage nogle gode lange skridt ture sommeren over.. det nåede vi desværre ikke..
    drømte om at prøve hans fantastiske belgier trav, det nåede vi smiley ..

    drømte om at købe vores drømme gård.. det er stadig ikke lykkets, men vi prøver stadig smiley

    drømmene for fremtiden er nu heller ikke store smiley
    håber og ønsker at mig og den grimme plet finder melodien sammen..
    håber tilridningen af smølfen glider nemt
    håber på nogle dejlige ture hen over sommeren på de to smiley



  • #7   24. dec 2010 Sidste år sagde jeg til mig selv at jeg ville nå at ride en LA1 på Pirana inden året var omme.. På det tidspunkt red vi LC2 til stævner, så det var selvfølgelig et lidt højt mål at sætte.
    Men Pirana gjorde store fremskridt i sommerferien, og det endte med at vi startede vores første LA1 til klubmesterskabet i oktober. Vi red til 63,4% og blev nummer 2 i klubmesterskabet. Det var virkelig en af de vildeste dage i mit liv:D smiley

    Men i år bliver drømmen nok noget med at ride en LA2-4 på ham. Glæder mig til at se om det kan lykkes smiley

    Så har jeg da også et mål om at få nogle gode karaktere på gymnasiet smiley


  • #8   24. dec 2010 jeg har i det her år (2010) ønsket mig en pony, og det har jeg fået opfyldt! jeg drømte også om at min farfar, som er meget meget gammel, kunne komme og se mig ride og det kom han til, endda på min fødselsdag. i det næste år vil jeg bare lære min nye pony og kende, og så skal jeg starte til spring. så jeg drømmer om måske at starte mit første spring stævne:)

  • #9   24. dec 2010 spring klasse. hehe


  • #11   24. dec 2010 Drømme for næste år:

    Starte min. MB på C-plan i spring
    Starte min. LA6 på C-plan i dressur


  • #15   24. dec 2010 Jeg har alt for mange, alt for store drømme. Nogle er blevet til virkelighed, andre er ikke. Nu vil jeg prøve at være realistisk. Jeg skal ride mit sidste ponyår i 2011 og jeg ønsker mig bare at det skal være succesfuldt. Jeg behøver ikke ride S, for det kan jeg ikke nå. Men jeg vil stadig kæmpe for at komme til at ride landsstævner, så vil jeg føle, at jeg er nået i mål, for hvad der er realistisk, når jeg nu ikke er kommet længere end jeg er. Jeg vil ud og ride NUL i en masse klasser. Jeg tager ikke afsted for at vinde,(selvom det selvfølgelig altid er dejligt). Jeg tager afsted for at ride nul og for at bevise at jeg faktisk godt kan ride. Jeg har sku være uheldig, hver gang mine ponyer har været oppe og snuse til Nogle gode runder i MB, så er de blevet solgt, sendt tilbage, eller gået amok.

    Så jeg synes jeg har en del drømme jeg gerne vil ha til at blive til virkelighed. Jeg bliver lykkelig hvis de gør, hvis de ikke gør, er jeg også tilfreds. Hvis bare jeg synes jeg har gjort hvad jeg lkunne(:


Kommentér på:
Hvad har i drømt om?

Annonce