{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

hvor mange af jer ? (: {{forumTopicSubject}}

Hvor mange af jer, er blevet mobbet herinde på HG?
Hvor mange af jer, er blevet mobbet generelt?
Hvor mange af jer går og har det dårligt med jer selv?

Jeg har stillet mig selv det spørgsmål, om hvor meget mobning der foregår her på HG og ude blandt jer (:
Og jeg vil vide hvor mange af jer der har oplevet det jeg har spurgt om. Hvis i ser min video "R.I.P - en sand historie :(" - vil i se hvorfor jeg stiller jer de spørgsmål

Jeg ved ikke om det her er at reklamere, men jeg har en ny gruppe, hvor jeg hjælper folk med problemer, især de ovenstående (:
Min gruppe hedder: "Sandras brevkasse (:"
Og alle er velkommen til at blive medlem, især hvis i har noget i vil ud med, eller noget i vil have hjælp til. Har hjulpet mange mennesker ved at snakke med dem, og kan også hjælpe jer ! Men sig mig hvor mange af jer har oplevet det jeg har spurgt om? (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor mange af jer ? (:
  • #1   16. feb 2011 er blevet mobbet siden 1 klasse til jeg flyttede skole i 8. Min selvtillid strøg i top da jeg fik nye venner som ikke mobbede mig.
    Når jeg ser dem der mobbede mig blir jeg helt dårligt og ka næsten ikke kigge på dem uden at begynde at græde. Men jeg ser dem heldigvis ikke mer !


  • #2   16. feb 2011 Den følelse kender jeg godt, det er næsten ligesom om jeg ser tilbage på mig selv ! Og hvad ville du gøre, hvis du pludselig støtte på dem ude på gaden? (:

  • #3   16. feb 2011 Uh... Jeg ved det sku ikke, jeg ville sku nok "flygte" af frygt for at de ville gøre nar af mig og begynde at skubbe mig rundt som den gang :s

  • #4   16. feb 2011 Jeg har oplevet det samme (:
    Og jeg kan fortælle hvis du en dag støder på dem eller går forbi nogle af dem så tænk: "Jeg er bedre end dem, jeg fortjener at være her ligesom alle andre" og især det her: "Jeg ER god nok!" Hvis du ser min video, så vil du se man kan hvad man vil (:
    Og du skal bare gå forbi dem og være stolt ! Hvis de begynder at skubbe til dig, så skal du gøre som jeg gjorde (:
    1. Mine nye venner var der til at støtte mig.
    2. Jeg forsvarede mig selv, lod vær med at skubbe tilbage og sagde "det er ikke det værd" og gik ! Det kan du også ! (:


  • #5   16. feb 2011 Blev mobbet af en gruppe da jeg gik i de første klasser. da vi var blevet ældre fik jeg luft for det til en fest, ved at fortælle en af dem der dengang gjorde det at jeg havde hadet ham i ligesiden hvilket ville sige nok 8 år. eller noget smiley
    Folk der mobber tænker sjældent tilbage, de er kommet vider, men ser jeg de narhoveder igen, skal jeg da være den første til at stirre ondt på og fortæller dem gerne min mening idag.

    Nu hvor man er voksen og tænker tilbage, er det jo nogle sørgelige mennesker eller bare alm. mennesker som bare føler sig stærke i flok. og lader det gå ud over uskyldige på deres vej, for at fremhæve dem selv.
    Jeg ved vi har nogle problemer på min arbejdsplads, men ikke noget jeg pt. kender til, og har det rigtig godt på mit arbejde, havde det godt på mit sidste. Havde gode praktik steder, og bortset fra jeg er lidt stresset, og vejer for meget så har jeg det faktisk utroligt godt, og er glad for mig smiley
    Så kun positive vibrationer herfra.


Kommentér på:
hvor mange af jer ? (:

Annonce