{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

ballalaika100
ballalaika100
Tilmeldt:
18. jan 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18

Casco vs. Harry Hall ridehjelm? {{forumTopicSubject}}

Nu er det så, at jeg står og skal have en ny ridehjelm. Jeg er mest til det traditionelle "look" og overvejer derfor en Harry Hall ridehjelm. Dog har jeg også hørt, at Casco-ridehjelmene skulle være rigtig gode mht. ventilation og sikkerhed, og derfor overvejer jeg også en Casco Mistrall ridehjelm.
Jeg ville derfor om jeres erfaringer med en af (eller begge) ovennævnte ridehjelme? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Casco vs. Harry Hall ridehjelm?
  • #2   16. feb 2011 Hvis du har hovedet til en Casco er de superflotte! Men de klæder bare ikke ret mange syntes jeg smiley Men flotte, det er de, og sikkert også super behagelige!

  • #4   16. feb 2011 Jeg syntes man får et aaalt for rundt hovede i dem - nogle er de geniale til, men jeg syntes der bliver for meget cykelhjelm over det smiley Men de er super lækre i designet

  • #5   17. feb 2011 Begge hjelme sad nemlig rigtig godt, men jeg er ikke helt sikker på, om jeg kan forliges med at Casco'en lidt ligner en cykelhjelm smiley Men Champ-modellen er super flot! Bare lidt for dyr smiley Jeg tænker bare på, om Harry Hall-ridehjelmen bliver for varm om sommeren?

Kommentér på:
Casco vs. Harry Hall ridehjelm?

Annonce