{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
434 visninger | Oprettet:

Lidt bemærkninger til billeder.. :') {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige kigget Rainbows billeder igennem og lagt mærke til en masse ting, som ikke skulle se sådan ud hehe, altså ting som kunne have været bedre på billedet :).

Billede 1:

Synes jeg er et super flot billede, af hende. Men'men'men hun har halm i manen :b'

Billede 2:

Jeg har utrolig blege ben, og nogen rigtig grimme sko på, og så ser jeg rigtig sur ud. Rainbow, ser vildt mistænkelig ud :b'

Billede 3:

Rainbow, ser mega tyk ud på det billede og det ligner hun har en kort hale :b'

Billede 4:

Hendes ene forben knækker på en sjov måde..

Billede 5:

Hun er rigtig tyk på billedet, hendes man bølger fordi hun har haft fletninger i og hun spiser græs imens hun nejer :')`?

Billede 6:

Hendes mule laver et sjovt træk. og det ligner hun har en hvid klat maling i panden :D.

Billede 7:

Hun har gnubbet sin man af, et sted og så har hun rimelig travlt med at spise 8).

Billede 8:

Jeg ser dum ud, og tyk i kjole. Det hvide lagen sidder sjovt, og Rainbow er ved at falde i søvn fordi det er så kedeligt at jeg bare sidder der. :b

Billede 9:

Der er hun jo bare smuk ! smiley

Billede 10:

Jeg ser igen'igen dum ud i hovedet, Rainbows bagben ser mega små ud og tønderne ligger skævt :'). Haha, for slet ikke at tale om mine strømper :D?

Billede 11:

Hendes hale ser lidt sær ud..

Billede 12:

Derpå er hun bare super <b>kær</b>

Billede 13:

Meget godt billede. synes jeg selv ;D

Billede 14:

Hendes tunge er helt sort (:

Billede 15:

Rainbow , sover under træningen smiley

Billede 16:

Rainbow er en aligator smiley

Billede 17:

Rainbows mund ser da lidt sjov ud, mit hår slår en buge bagud.. og det ligner hun har et hul ind i låret :s? Jeg hiver da også lidt i den string, men baggrunden er smuk. smiley

Billede 18:

Hendes ryg er lidt bukkeagtig, og jeg har igen utrolig blege benog grimme sko x). Jeg ser også lidt dum ud i hovedet smiley

Billede 19:

Hehe, der er en hvid hale på billedet det er Tornados'.

Billede 20:

Det er bare et sødt billede :D.

...
Andre som ligger mærke til noget sjovt på deres billeder? smiley



Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Lidt bemærkninger til billeder.. :')

Annonce