{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

Hvor hun sød hehe {{forumTopicSubject}}

I aften skulle jeg lukke min pony tilbage fra den store fold,.. fordi hun går på en lille om natten,.. så hun ik æder sig forfangen.-

Ved indgangen til den store fold er der en masse brandnæller,.. og der kommer hun igemmen når hun skal frem og tilbage,.. så da jeg havde fået hende hjem på den lille fold stod hun og ventet på mig mens jeg lukket ledet,.. og så fik hun jo et kram men så begyndte hun bar at gå så jeg faldt ned i brændnællerne,.. arrhhh dumme krække hehe,..

Men så da hun havde spist så kløet jeg hende på halsen... jeg sad nede foran hende på en dunk sårn en til at have olie i men den var tom,.. og så sad jeg der og kløet hende i håret og så begyndte hun at måffe mig i håret,.. er hun ik bar sød hihi,..

Har i ellers lavet noget spændene med jeres heste i dag / aften,..

Jeg har bar nuttet lidt om Laura i dag og prøvet ny grime på hende som kom med posten fra tika fordi den ik var i det sæt jeg havde købt til hende her den anden dag (: den er marineblå med blå og røde hjerter på hihi (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor hun sød hehe
  • #1   3. jun 2006 Hvorfor er der ingen der skriver hvad de har lavet,.. er hg ved at blive kedeligt eller er det bar mig der kommer med nogen sindsyge ting,..

    come on,.. fortl mig lige at hg ik er ved at gå under ???


  • #2   3. jun 2006 Gjorde det ikke ondt da du faldt ned i brændnællerne? Ö.

    Jeg har ikke været ude ved mine heste idag.
    Har været der ude hvor jeg købte Libero smiley
    Har nemlig en veninde der ude.
    Nøøj det var hyggeligt ;P


  • #3   3. jun 2006 Heej iqen smiley
    Jeq var med noqen folk fra rideklubben til Hjallerup marked for at se efter 2'er ponyer til rideskolen. (Vi fandt ikke noqen)
    Da jeq kom hjem skulle jeq liqe lave eftermiddaqskaffe til de voksne som pt. liqqer taq.
    Oq baqefter qik turen ud til der hvor lille Laban (Min tidliqere shetlænder) står hvor jeq liqe skulle ride ham.
    Han skulle være blevet riqtiq fræk , men han qik nu fint nok. Så kort saqt : Go' daq smiley


  • #4   3. jun 2006 Så skete der noget hehe,..

    Jo hehe.. sagde os til hende at hun nok skulle få høre fra hg haha.. tjo gjore ondt hehe,..

    Men lyder da ellers hygge,..

    det var da træls i ik fandt nogen ponyer,.. til jeres klub,..
    Vi mangler os nogen flere store heste i vores klub,.. vi har kun en stor hest,.. ret skod,..

    Okai tillykke Helene (:


  • #5   4. jul 2006 Hej min lille hest komme også på en lille mark smiley . Vi kalder den slanke marken . Hun hader den :D. Vi stiller vand ud til hende , men når der er stød i er hun bange for at hun får stød når hun drikker vandet . Så jeg slukkede stødet. Den her nat drømte jeg at hun var sluppet ud . Og sjovt nok den næste dag var hun sluppet ud . Hehe underligt ikke?

Kommentér på:
Hvor hun sød hehe

Annonce