{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.287 visninger | Oprettet:

etager? (staves- etager i håret) {{forumTopicSubject}}

hej det er fordi jeg efter hånden mange gange har tænkt mig og få gjort noget ved mit hår da jeg i ca. 5-6 år bare har haft kedeligt lige langt hår sat op i en heste hale.
derfor over vejer jeg jo stærkt at få etager næste gang jeg skal til frisør, og det har mig og min frisør også snakket meget om. men jeg er vant til at have heste hale og vil jo helst også have det i en heste hale når jeg rider. men der er bare nogen der siger det HELE tiden falder ned.. :I
men er det rigtigt at etager bare er trælse?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  etager? (staves- etager i håret)
  • #1   27. mar 2011 nej det syntes jeg ikke men det kommer lidt an på længden ..Hvis det går til skulderen og mange korte etager kan det godt være lidt træls..
    håber det kunne hjælpe smiley
    knus Julie Rose


  • #2   27. mar 2011 Julie Rose: ok mange tak det hjalp rigtigt meget.. smiley smiley

    Emma: hehe ok, kan godt lide at have mellem langt hår men kender det hvor man bare vil rykke det ud.. smiley


  • #3   27. mar 2011 Jeg har haft etager før, og skal også have det lidt igen på torsdag.. Jeg er konkurrencerytter og det er meget vigtigt for mig at jeg kan sætte mit hår op når jeg er til stævner.. Og så kan jeg heller ikke fordrage at ride med hår der ikke kan sættes op, og hader i det hele taget at have hår i ansigtet..
    Hvis du har der ligesom mig, kan du jo vælge ikke at få klippet de store etager meget højt oppe, for så får du sværere ved at sætte dit hår op. Men hvis der efter din klipning skulle være noget hår der falder lidt ned fra din hestehale, så kan du jo bare bruge nogle hårnåle (: Jeg er selv storforbruger af hårnåle..
    Jeg har langt hår (lidt under der hvor skulderbladene slutter) og jeg skal ikke have klippet korte etager, men bare klippe op i det, så der bliver mere "liv" i håret, hvis du forstår. (: altså så det ikke bare bliver langt, tungt og kedeligt.
    Held og lykke med dit hår (:


  • #4   27. mar 2011 Laura M
    Mange tak, det lyder rigtigt effectivt med håret klippet på den måde smiley


Kommentér på:
etager? (staves- etager i håret)

Annonce