{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

Eks kæreste - Kærlighed {{forumTopicSubject}}

Håber virkelig nogen kan hjælpe mig.
I kan høre historien fra der vi slog op.

Vi slog op den 12/6 2011 jeg elskede ham stadig der, men jeg vidste ikke om han elskede mig? Vi begyndte så at svine hinanden til over facebook og msn. Men jeg boede ude ved ham en periode, fordi min mor og jeg ikke kunne sammen. Så jeg havde self næsten alt mit tøj og de ting, jeg havde brug for ude ved ham. ( Og det skal lige siges jeg stadig ikke har fået det endnu) Jeg havde så min bedste veninde som begyndte at skrive med ham, dengang mig og ham kom sammen, det var jeg ikke så tryg ved for jeg måtte ikke se hans sms'er. Jeg fandt så senere ud af i vores forhold at de havde kysset lidt, som jeg blev meget skuffet over. En dag efter mig og ham havde slået op, begyndte (min bedste veninde) og ham så at komme sammen jeg blev utrolig ked af det. Der gik nogen dage før mig og ham begyndte at skrive sammen igen, men så skrev han til mig en dag og spurgte om han skulle besøge mig sammen med en kammerat da jeg var på ferie ved min søster i Viborg. det var ikke det jeg lige havde lyst til den dag. Vi fortsatte med at skrive sammen i nogen dage. Jeg ville rigtig gerne have vores forhold igen skrev jeg til ham, han skrev tilbage at han skulle bare lige skulle bruge noget luft. Og efter han havde skrevet det tænkte jeg, er den kæreste han har nu så bare en pause? Men nu skriver mig og ham slet ikke sammen længere, jo jeg skriver engang i mellem jeg skal have mine ting. Min søster, bror, og nogen venner og jeg var ude for at få mine ting igår ude ved ham, men han sagde at vi ikke måtte få dem, og det har han gjort i 3 uger nu. Mange siger tit til mig at det stadig kan være han elsker mig og føler noget for mig? (han er 23 år)
Sig hvad i tror og jeres egne meninger.?
Føler stadig noget for ham og elsker ham stadig :/...



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eks kæreste - Kærlighed
  • #1   19. jun 2011 Og at den eneste måde han kan holde kontakten på er at beholde noget af mit..

  • #2   19. jun 2011 Jeg tror ikke han har helt de samme følelser for dig, for så havde han ikke opført sig sådan.
    Sørg for at få dine ting, og slå ham så ud af hovedet - ja, det er lettere sagt end gjort, men vil du virkelig tilbage til en fyr som har kysset din bedste veninde mens i har været sammen?? Hold hovedet højt og få lidt værdighed (sagt med et smil på læben og et kærligt spark bag i). Man skal ikke gå tilbage til en fuser - og det er hvad han er. smiley


  • #3   19. jun 2011 uanset hvad, hvis du har bonerne på tøjet og kan bevise det er dit, så er det han laver stæjleri.

    - Men det er da svært at vide hvad han tænker. det lyder lidt underligt.


  • #4   19. jun 2011 Problemet er jeg ikke må få dem har prøvet i 3 uger..

  • #5   19. jun 2011 ja, det er nemlig det. Nej har ikke bonerne på mit tøj smiley

  • #6   19. jun 2011 Giv ham en frist på x antal dage til at aflevere dine ting, og ellers må du melde ham.

  • #7   19. jun 2011 hvis du vil, kan det være det hjælper hvis du lige slår tøjet ud af hovedet, og lader vær med at nævne det for ham, så vent et par dage, og hør ham ad om I ikke skulle mødes hos ham, når du så kommer derned, pakker du dit tøj og skrider smiley

  • #8   19. jun 2011 problemet er jo at du ikke har bevis for at det er dit tøj.

    men jeg forstår ikke hvordan du kan kalde hende den anden for veninde? Men hvis hun da er det (selvom hun er en dårlig en så) hvorfor kan du så ikke får hende til at pakke dit tøj og give det til dig?


  • #9   19. jun 2011 Hun er ikke min veninde mere og har ikke været det siden jeg fandt ud af de havde kysset. Mig og hende hader hinanden som helved! (:

  • #10   19. jun 2011 Ham skal du i hvert fald glemme. Han er godt nok en nar. Hvis han opføre sig så barnligt nu, så tænk på at det kan blive meget værre hvis der en dag går noget galt igen. Mht dit tøj, synes jeg du skal sige til ham (om nogle dage) at du kommer og henter det og at du har din bror, ven eller noget med. Ved ikke om politiet kan blande sig i sådanne sager, hvis de gør, kan du jo sige du tager politiet med hvis han ikke vil udlevere det.

  • #11   19. jun 2011 Han fortjener ikke så meget som en tanke fra dig... han fastholder dit tøj, for at have dig i baghånden, for han ved at du står klar, når han får lyst til at være sammen med dig igen.. få din mor, far eller en anden voksen til at hente dit tøj og så ellers lad ham helt være.. Det gør ondt, det ved jeg.. kærligheden gør ondt indimellem.. men ham der, han fortjener at blive vendt ryggen!! lige nu taler dine følelser til dig og ikke din fornuft, for du ved godt inderst inde, at han ikke er det værd.. Lyt til fornuften og kom videre:-)

  • #12   19. jun 2011 Har nogen gamle minder. Det er ikke bare tøj men også minder, penge osv. Fordi hvad der er mit er mit og ikke hans.. Kan ikke se hvad han skulle bruge det til??

  • #13   19. jun 2011 Han holder på det, for at holde dig hen.. så er der altid en anledning til at invitere dig igen, når din veninde ikke kan bruges mere.. få en anden til at hente det for dig.. din far har han vel en smule respekt for og udlevere.. og ham eksén han er da mindst lige så dum som din veninde, de kræver to at lave sådan et stunt..

Kommentér på:
Eks kæreste - Kærlighed

Annonce