{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
300 visninger | Oprettet:

Hvorfor driller mit internet? :s {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig !

Idag har jeg kun kunne komme på HG - alle andre hjemmesider fucker helt op og loader ikke ordentligt.
Jeg har ikke gjort noget anderledes siden igår, og der virkede det helt fint.
Den loader HG lidt langsomt i forhold til normalt, men det er den eneste side der virker (THANK GOD :D)

Det har såmænd været ok, så meget bruger jeg heller ikke Facebook, men har et par gange gerne lige villet google noget, sendt en mail og nu skal jeg uploade nogle billeder på en anden side - men det kan jeg jo ikke T_T

Nogle der ved hvad jeg kan gøre?
Har forsøgt at genstarte, men det hjalp ikke.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor driller mit internet? :s
  • #1   24. jul 2011 Ring til din udbyder og høre om det er linien den er gal med

  • #2   24. jul 2011 Tænd og sluk internettet.

  • #3   24. jul 2011 Men burde det så ikke have noget at gøre med alle hjemmesider?
    HG virker jo OK :s


  • #4   24. jul 2011 Jah, det lyder mærkeligt...

  • #5   24. jul 2011 Sådan var dte også på min gamle computer.
    Den kunne næsten uden problemer køre HG, men ALLE andre sider, specielt Facebook, hotmail og google fx kørte møg langsomt.
    Nogle gange når jeg scrollede ned på siden på Facebook kunne den tage 3 minutter om at "reagere" og ville jeg åbne et billede tog det ligeledes en evighed.
    Jeg har ved Gud ikke forstand på det, men måske handler det om hvor "avanceret" siden er at køre? Synes jeg nogle har bildt mig ind, men som sagt er jeg helt blank på sådan nogle emner.
    Guskelov kører den nye computer lynhurtigt smiley Ellers tror jeg ogs jeg ville være blevet sindssyg smiley


  • #6   25. jul 2011 genstart din pc
    , tjek om den har en virus
    , ring til din internet udbyder og spørg om det er noget de kender til



  • #7   25. jul 2011 det kan være routeren der skal skiftes

  • #8   25. jul 2011 Har nu sat en virus-skanning igang.

    <b>CilleThomsen > ØRNHØJ < .</b>
    Tvivler nu altså stærkt på at jeg har en selektiv router smiley


  • #9   25. jul 2011 Hvis at du har brug for hjælp til at rense din computer for virus, så er jeg ekspert.

    Hvis at du ikke ved det så er det LANGT fra nok bare at køre EN skanner. Der er nogle gode og nogle dårlige, tag et kig på min vejledning her, hvis at du er interesseret: (link fjernet)

    OBS: Har renset MANGE computer igennem årene!!


  • #10   25. jul 2011 <b>*GER*Patrick og Fuego forever<3*GER* </b>
    Som skrevet et par gange, kan jeg kun gå ind på HG, så jeg kan ikke se din hjemmeside..


  • #11   25. jul 2011 Sorry, tanketorsk smiley


    OBS: send logsne i en pm""
    Her er vejledningen:

    OBS: Vista og Windows 7 brugere skal højreklikke på installationsfiler og vælge kør som administrator




    Hent CCleaner
    Tryk på: Download lastest version
    http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
    Installer Ccleaner. Husk at fjerne fluebenet udfor installation af Yahoo toolbar.
    Start programmet.
    Klik på kør CCleaner og lad den fjerne hvad den finder, kør indtil at der ikke er mere.
    Klik så på Register i venstre side (den blå terning). Klik på Skan efter problemer. Når den er færdig så klik på Udbedre valgte problemer. Klik så på udbedre alle valgte problemer. Kør indtil at den ikke finder mere
    Klik på OK. Klik på Luk når den er færdig
    Genstart






    Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
    (link fjernet) ... -setup.exe Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
    Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
    Kopier indholdet herind i denne tråd.
    Vigtigt: Du skal, inden du klikker på "Skan" knappen i Malwarebytes Anti-Malware gå op i fanen "Opdater", klik på "Tjek for opdatering", bliv ved til den skriver du har nyeste database, (DET SKAL UDFØRES).


    Hent og installere SAS



    http://www.superantispyware.com/downloads/SUPERAntiSpyware1241.exe


    Start superantispyware, klik på Tjek for opdateringer.
    Klik på Skan din computer, sæt flueben ved alle drev.
    Flyt prikken til Udfør komplet skan og klik på Næste, så kører scanningen.


    Når den er færdig kommer der et vindue med en opsummering, klik på OK, klik så på næste og så på Udfør.

    Der kommer et vindue med Quarantine and removal Complete, klik på OK, klik på Udfør.
    Luk programmet, genstart normalt.
    ---------------------------------------
    Start SuperAntiSpyware igen, klik på Præferencer, skift til fanebladet Statistics/Logs, i vinduet dobbeltklikker du på SUPERAntiSpyware Scan Log.





    Hent HijackThis her, gem den I en mappe så du kan finde den.

    http://www.trendmicro.com/ftp/products/hijackthis/HijackThis.exe
    Dobbeltklik på det nye HijackThis ikon
    Vista og windows 7 bruger skal klikke med højre-musetast på program filen > Vælg "Kør som administrator"
    2. På menuen der kommer op, klikker du på: Do a systemscan and save a logfile.
    3. Efter et kort øjeblik åbner en logfil i notesblok, kopier teksten herind


Kommentér på:
Hvorfor driller mit internet? :s

Annonce