{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Fordele/ Ulemper ved Iphone :) {{forumTopicSubject}}

Hej Hg!
Jeg ser flere og flere få/købe en Iphone, men jeg fatter godt nok ikke hvorfor folk gider bruge 4-5000 kr. på en telefon, der ikke engang kan ligge i ens bukser, kun i baglommen? smiley
Hvad syntes i om denne telefon?
Jeg personligt sys den er for klodset, stor og grim! smiley
Ville ikke drømme om at købe sådan en! smiley

Fordele:
________

•Lækker og flot design.

•Multi tuch brugerflade som bare funker.

•App Store, som giver adgang til masser af programmer og udvidelser.

•Stor indbygget hukommelse 8 eller 16 GB.

•Understøtter 3G, wi-fi, og Bluetooth.

•Fuld surfing på det ”rigtige” internet.

•Indbygget GPS.

•Billigere end den gamle iPhone.

•Accelerometer som tilpasser skærmen efter hvordan du vender den.

Ulemper;
_______

•GPS funktionen og det medfølgende Google maps, er ikke egnet til navigation i bilen.

•Ingen indbygget MMS funktion.

•Ingen video optagelse.

•3G forbindelsen kan ikke bruges som 3G modem på computeren.

•Mangler instant messaging.

•Sælges p.t. kun hos Telia butikkerne, og Telia har fået kraftig kritik af både deres abonnement som er dyrt og af deres 3G dækning som er mangelfuldt.

•Ikke mulighed for Cut, Copy, paste af text mellem programmer.

•Man kan ikke videersende en SMS.

•Det indbyggede kamera har kun 2 Megapixels.•Tåler ikke at blive tabt...

+ den ka' ikk ligge i ens højre bukselomme, medmindre man går rundt i over-alls hele tiden smiley - altså den ska ligge i baglommen eller i jakkelommen og få ridset skærm smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fordele/ Ulemper ved Iphone :)
  • #1   25. jul 2011 Man skal så lige tænke over at en IPhone ikke bare er en ''telefon'' men en computer. Når man først har siddet med en IPhone i hånden og rodet med den, må man bare eje et af disse fantastiske detaljerede vidundere smiley

  • #2   25. jul 2011 Og man kan da godt optage video med en iPhone? Og sende mms'er?:)

  • #3   25. jul 2011 Den kan også fås med 32 GB og næsten alle telekæder sælger dem. Og så er det som en computer, som er luksuriøs og let at bruge

  • #4   25. jul 2011 Mange af dine "ulemper" stemmer ik overens med en iphone 4! :O)

  • #5   25. jul 2011 Der står os at der ingen ibygget mms funktion er smiley Den siger ikk at man ikk kan smiley
    Har rodet med sådan en, men sagde mig ikk noget? smiley


  • #6   25. jul 2011 Heller ikk ulemper jeg har skrevet smiley men fundet på en hjemmeside smiley

  • #7   25. jul 2011 Hejsa smiley

    Nu kan jeg så lige fortælle hvad jeg synes om den, da jeg købte min for 1 måned siden smiley

    Synes slet ikke den er klodset.. Er faktisk ret ligeglad med ikke at kunne have den i ens bukselomme..
    Man kan sagtens tage video og man kan godt kopiere, man kan sende mms og vidersende beskeder og kameraet er på 5 smiley
    Den sælges ikke kun ved Telia!

    Synes faktisk det er en fantastisk mobil, selvom jeg har været meget skeptisk med den og aldrig ville have sådan en, men nu har jeg fået andre boller på suppen og synes det var en god investering smiley


  • #8   25. jul 2011 Den kan både sms og mms hvis du læser hvad der står om en iPhone 4

  • #9   25. jul 2011 rettelser:

    •Ingen indbygget MMS funktion.

    •Ingen video optagelse.

    •Sælges p.t. kun hos Telia butikkerne, og Telia har fået kraftig kritik af både deres abonnement som er dyrt og af deres 3G dækning som er mangelfuldt.

    De to første kan man godt.
    3 har dem også.

    Tåler ikke at blive tabt? - det er der jo ingen telefoner der 100% gør - heller ikke de der håndværker-telefoner.

    Internettet kan godt sluttes til computer, så computeren kan komme online via iphonen.


  • #10   25. jul 2011 Kameraet er 5 megapixels

  • #11   25. jul 2011 Plus der er også en 32 GB smiley - har jeg

  • #12   25. jul 2011 ja okay.. har fundet fordele/ulemper på nettet.
    Men sys nu stadig det er en klodset og grimt designet telefon smiley og alt for dyr til man tør ride med den i lommen osv. smiley


  • #13   25. jul 2011 Det kommer jo an på folks behov :)?
    Har du behov for at kunne have din mobil i lommen er det fair nok. Det behov har jeg ikke, da der ikke er lommer i særlig meget af mit tøj alligevel smiley (Min er godt nok en HTC som ikke er helt så stor, men større end 'alm'. mobiler)

    Din mobil har vel slet ikek en GPS, så en GPS som måske ikke kan bruges i bil er vel bedre end ingenting :)?
    Generelt kan den en masse ting som mange andre mobiler ikke kan, det kan godt være at du finder det ubrugeligt, man andre gør ikke smiley


  • #14   25. jul 2011 Den er ellers en af de mest luksuriøse telefoner man kan få, og i test slår den alle andre telefoner

  • #15   25. jul 2011 Self rigtigt nok smiley Men fatter stadig ikk folk vil ha sådan en klods + dyr telefon smiley

  • #16   25. jul 2011 Når man først har prøvet sådan en, vil man ikke undvære den. Dyr og dyr. Det kommer an på hvad man synes er mange penge. Men for den bedst kårede telefon, som samtidig virker som en computer, har lækkert design osv, så er det vel ikke mange penge.

  • #17   25. jul 2011 Synes på ingen måde den er klodset. Den er lækker udformet, er god at holde ved og har alle nødvendige + ekstra funktioner.

  • #18   25. jul 2011 Jeg ELSKER min Iphone. Det er det bedste jeg har købt længe :). tror faktisk intet negativt jeg har at sige om den...

  • #19   25. jul 2011 GPS funktionen og det medfølgende Google maps, er ikke egnet til navigation i bilen. - Jo man kan bruge den i bilen.

    •Ingen indbygget MMS funktion. - falsk.

    •Ingen video optagelse. - falsk.

    •3G forbindelsen kan ikke bruges som 3G modem på computeren. falsk

    •Mangler instant messaging. hva fanden betyder det??

    •Sælges p.t. kun hos Telia butikkerne, og Telia har fået kraftig kritik af både deres abonnement som er dyrt og af deres 3G dækning som er mangelfuldt. - 3, tdc osv sælger dem også

    •Ikke mulighed for Cut, Copy, paste af text mellem programmer. - falsk

    •Man kan ikke videersende en SMS. - falsk

    •Det indbyggede kamera har kun 2 Megapixels.

    •Tåler ikke at blive tabt... - hvilken telefon gør det?

    + den ka' ikk ligge i ens højre bukselomme, medmindre man går rundt i over-alls hele tiden smiley - altså den ska ligge i baglommen eller i jakkelommen og få ridset skærm smiley - det kommer sku da an på hvor store lommerne er i dine bukser???


  • #20   25. jul 2011 Jeg købte min til 3500, som jeg er meget tilfreds med at have givet, da den jeg ellers ville have haft kostede 4300, så sparede en del. Synes slet ikke den er klodset, hat fedt design.

  • #21   25. jul 2011 Den er da klodset? smiley Stor og firkantet! smiley
    Forstår ikk "flot design" hvor? den er firkantet! smiley


  • #22   25. jul 2011 Det er jo en smagssag, men når det er hvad "alle" forbrugerne siger om den, må man jo gå ud fra, at det er hvad man forbinder med et lækkert design?

  • #23   25. jul 2011 Lad mig lige side.

    •GPS funktionen og det medfølgende Google maps, er ikke egnet til navigation i bilen.
    <b> Det passer ihvertfald ikke, min mor bruger hendes som GPS og det klare hun fint xD </b>

    •Ingen indbygget MMS funktion.
    <b> JO? xD Det har min da </b>

    •Ingen video optagelse.
    <b> Jo den har, og endda i HD smiley Se evt. videoen hvor jeg underviser "pige med frygt for galop" alt deri er optaget med iphone. </b>

    •3G forbindelsen kan ikke bruges som 3G modem på computeren.
    <b> Jo sagtens, jeg sidder på nettet fra den nu xD </b>

    •Sælges p.t. kun hos Telia butikkerne, og Telia har fået kraftig kritik af både deres abonnement som er dyrt og af deres 3G dækning som er mangelfuldt.
    <b> Passer heller ikke, både TDC og Telenor har den </b>

    •Ikke mulighed for Cut, Copy, paste af text mellem programmer.
    <b> Ork jo! Jeg bruger ofte "Kopier" i beskeder </b>.

    •Man kan ikke videersende en SMS.
    <b> Ork jo! </b>

    •Det indbyggede kamera har kun 2 Megapixels.•Tåler ikke at blive tabt...
    <b> Jeg har tabt min 10000 gange xD. også har Iphone 4 altså 5 megapixels smiley </b>


  • #24   25. jul 2011 Har du nogensinde haft en iPhone i hånden? smiley

  • #25   25. jul 2011 Nogen bruger mange penge på en mobil, andre bruger dem på noget andet :)?
    Jeg forstår heller ikke folk der går ud og investere i en masse overflødigt udstyr til hesten, men det er jo bare min mening smiley Eller folk der bruger penge på at spille lotto osv., folk der bruger penge på at betale cigaretter.
    Synes da det er op til folk hvad de vil bruge pengene på, og det behøver du ikke forstå, men nok bare acceptere smiley
    Det kan godt være du ikke føler behov for en iPhone, men det gør andre. Men så kan du gå ud og bruge dine penge på noget andet, som du synes har et flot design smiley

    Og så prøv lige at finde en mobil der ikke er firkantet ;D?


  • #26   25. jul 2011 Jep (: Det eneste der siger mig noget er; ANGRY BIRDS! smiley
    Sys den er træls at skrive fra smiley og tage billeder, smiley


  • #27   25. jul 2011 Du kan spille Angry Birds på mange telefoner smiley
    Self skal man vænne sig til at skrive på den, men det er faktisk slet ikke svært eller træls, jeg sender ca. 1000-1500 beskeder om måneden og har stadig ikke smidt den ud af vinduet, fordi det var irriterende smiley
    Det med at tage billeder er heller ikke noget der er træls, det er jo næsten som alt andet smiley


  • #28   25. jul 2011 Hmm.. Måske er det bare fordi jeg er for nærig, til at gi' så meget for en telefon der ikke kan tåle helt vildt meget. og så bryder jeg mig ikk om designet smiley Måske nærigheden der dukker op smiley

  • #29   25. jul 2011 stor og klodset tja det sys jeg nu ikke jeg har da næsten altid min i lommen også når jeg rider. det går nu fint. den er altid med i stalden og ingen skader eller ridser.

    jeg ville aldrig undværre min (før jeg fik den sys jeg også det var ret opreklameret og forstod mig slet ikke på den), men nu det er den mest fantastiske telefon, så dejligt når man sider og keder sig man lige kan smutte på nette og tja lige hvad man har lyst til.


  • #30   25. jul 2011 skærmen flægger også nemmere end andre telefoner

  • #31   25. jul 2011 Hmm smiley har måske bare ikk brug for det der ekstra fancy udstyr smiley

  • #32   25. jul 2011 Der er da mange telefoner som er større end eller lige så store som iPhone. Den kunne godt være i de fleste af mine lommer da, hvis jeg ellers lige havde råd til en. smiley

    Jeg har en iPod touch (en iphone, uden opkald og sms) og den er jeg utrolig glad for, og bruger den til det meste af mit internetforbrug.


  • #33   25. jul 2011 •GPS funktionen og det medfølgende Google maps, er ikke egnet til navigation i bilen.
    - du kan så downloade et SUPER navigationsprogram til 6 eller 12 kr., som virker perfekt smiley

    •Ingen indbygget MMS funktion.
    - er du sikker? mit mms virker fint, og jeg har ikke 'installeret' noget?..

    •Ingen video optagelse.
    - jo? xD

    •3G forbindelsen kan ikke bruges som 3G modem på computeren.
    - ok, forstår ikke smiley

    •Mangler instant messaging.
    - hvad søren er det? xD

    •Sælges p.t. kun hos Telia butikkerne, og Telia har fået kraftig kritik af både deres abonnement som er dyrt og af deres 3G dækning som er mangelfuldt.
    - sælges de ikke sådan.. over det hele? Oo min er købt hos telmore? xD

    •Ikke mulighed for Cut, Copy, paste af text mellem programmer.
    - det virker da fint på min? smiley

    •Man kan ikke videersende en SMS.
    - nej, men så er det tilgengæld SUPER nemt lige at klikke på beskeden, vælge "marker alt" og "kopier", og så "sæt ind" og send til den næste smiley

    •Det indbyggede kamera har kun 2 Megapixels.
    - ok, den er god nok xD

    •Tåler ikke at blive tabt...
    - har tabt min masser gange, den fejler intet smiley

    + den ka' ikk ligge i ens højre bukselomme, medmindre man går rundt i over-alls hele tiden smiley - altså den ska ligge i baglommen eller i jakkelommen og få ridset skærm smiley
    - har INGEN problemer med at have min i mine bukselommer.. og jeg går med ret stramme bukser + riiimelig korte shorts smiley

    synes ikke helt dine "ulemper" holder xD


  • #34   25. jul 2011 - og det er desuden en 3'er jeg har (y)

  • #35   25. jul 2011 ok, tager måske fejl med nogle af tingene .. men mange af de ulemper passer altså ikke xD

  • #36   25. jul 2011 Jeg syntes den ser pisse fed ud, og den virker bare fed. Men grunden til jeg ingen appleprodukter ejer, erat de er nogen af de største miljøsvinere i den genre. Det er noget fis at de skal ødelægge vores verden. Og så at de ikke vil være en del af nogen andre computerting

  • #37   25. jul 2011 personligt ville jeg heller ikke eje en iphone - om jeg så fik kastet den i nakken gratis...

    ALLE iphone modeller har nemlig ikke en korrekt ordbog - de har intelligent ordbog..

    DVS at den ikke er velegnet for ordblinde f.eks..

    Når man starter med at bruge en iphone kender den ingen ord, men så snart man har lært den ordet staver den ordet som en alm ordborg..

    PROBLEMET ER BARE at hvis man ikke staver rigtigt første gang så skriver man forkert resten af tiden..

    Ved godt man kan slette og ændre men det er bare ikke godt nok i min verden til en telefon i den prisklasse..

    personligt sys jeg ikke den er pæn, og jeg sys ikk det er noget særligt.. der er masser af andre mobiler i den prisklasse eller billigere som kan det samme og nogen endda mere..
    og så er den simpelthen træls at finde ud af og rundt i efter min mening...

    men som sagt jeg er i hvert fald ikke tilhænger..


  • #38   26. jul 2011 Ved ikke om jeg vil kalde den dyr, når man tænker på hvor meget den kan. Har lige købt 3gS'eren til en slutpris på 2644, og du får da ikke en telefon der kan det samme til den lave pris.
    Har haft min iphone 3g i 1,5 år nu og den er stadig super. Har tabt den sindsyg mange gange og den er været udsat for lidt af hvert. Og den virker stadig lige så godt som da jeg pakkede den ud af æsken smiley


Kommentér på:
Fordele/ Ulemper ved Iphone :)

Annonce