{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

Hvad giver i? {{forumTopicSubject}}

Hvad giver i for at have bil pr. Måned? Inkl. Forsikring, afgift osv.?
Jeg er studerende og skal køre minimum 325 km pr. Måned ca.. Det skal være en billig bil med billig forsikring osv. Men hvad tror i det vil koste mig pr. Måned?
Håber nogle sådan har en idé om hvad det vil koste :-).

- Marie.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad giver i?
  • #1   21. aug 2011 Det kommer jo meget an på hvilken bil du vælger at købe.
    Jeg har købt en billig ældre bil fra 95, men den er dyr i at køre i, forsikring og vægtafgift i forhold til hvis du køber en helt ny lille bil, som også kører utrolig langt på literen.

    Jeg kører selv langt, og nogle gange ville jeg ønske jeg havde købt mig en helt ny bil.
    Min veninde købte helt ny bil sidste år(Opel Corsa) hendes bil kører dobbelt så langt på literen som min, og giver stortset ingen ting i vægtafgift..

    Så der er meget at tænke over, og fordele og ulemper ved begge dele smiley


  • #2   21. aug 2011 Jeg bliver simpelthen nød til spørge, om det er rigtigt at du kun skal køre 325 km. pr. måned, eller om du mener pr. uge.
    For hvis det er pr. måned kan det da ikke betale sig at købe bil.


  • #3   21. aug 2011 nej, jeg vil også sige at det kan ikke betale sig at eje en bil for så få km..

  • #4   21. aug 2011 Nej det er bare minimum altså til og fra skole i hverdagen, derud over har jeg omkring 15 km til hesten, 7 km hjem til mine forældre, 25 km til håndboldklub mm. Så kommer til at køre mere end det, men det var bare sådan for at høre..

  • #5   21. aug 2011 Jeg giver ca 10.000kr om året i forsikring . Men har den så opdelt, så jeg betaler 2.500kr hver 3 månede (:
    I vægt afgift giver jeg 2.500kr om året mener jeg .
    Jeg har en lyserrød golf 2 fra 1991. Den er ganmel ja, men det køre skide godt og så er det en Diezel. Jeg køre 104km bare arbejde hverdag og så der er jo nogen km ved siden af til hest OSV.
    Men tanker ca 1 gang i ugen for 450 og min bil køre ca 800km på en tank fuld (:


Kommentér på:
Hvad giver i?

Annonce