{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

SKUFFET {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har længe ledt efter en part, og for 2 uger siden stødte jeg på en der søgte part til sin hest.. Vi aftalte at jeg kunne prøve ham i Lørdags, og det gik rigtig godt:D
Men der var også en anden der var interesseret i part i ham, så hun skulle prøve ham her i weekenden.. Hun har så fået parten, fordi hun har redet den race mere end mig..

Det er selvfølgelig fair nok, men kan ikke lade være med at blive lidt skuffet, når jeg har ledt efter part i 2½ måned..

Havde lige brug for at komme ud med det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SKUFFET
  • #2   22. okt 2011 Jeg forstår dig også godt. Jeg oplevede noget lidt andet for nogle månder siden, hvor jeg søgte part. Jeg lavede en aftale med ejer om at komme og prøve hesten, der manglede part, og jeg gik og ventede en HEL uge. Så ringede hun 2 timer før det aftalte tidspunkt og sagde, at hun måtte aflyse, fordi hun havde fundet en anden. Der blev jeg godt nok også skuffet!

    Det sjove er faktisk, at jeg inden jeg kontaktede hende her, skrev på en anden annonce (Sindi som jeg rider nu), men der var en anden, der havde været hurtigere end mig, så det var self fair nok. Nogle uger efter jeg blev brændt af, dukkede annoncen med Sindi så op igen, fordi hende, der skulle ride Sindi aldrig rigtig dukkede op, så de skulle finde en ny.

    Sindi er simpelthen en af de sødeste heste, jeg nogensinde har redet, så den dag i dag er jeg glad for, at det andet gik i vasken - så forstsæt din søgen. Måske dukker noget ENDNU bedre op! smiley

    Held og lykke med søgningen i hvert fald.


  • #3   22. okt 2011 Jeg har bare brugt så lang tid på det, og når man så endelig har sat sig op efter det, og det så bliver taget fra en, bliver man lidt nedtrykt..:/

    Men må så bare i gang med at lede efter en anden...

    <Smartie:
    Nøj hvor træls.. Det ville jeg virkelig ikke finde mig i!!


  • #4   22. okt 2011 Hmm. Det er jeg ked af at høre smiley
    Skal nok selv have solgt min hest og ude at lede efter part. Men har en rideskole knap 4 km. fra mig, så tror ikke det bliver så svært.

    Men held og lykke med det hele smiley


  • #5   22. okt 2011 Sådan er det jo smiley
    - men synes nu ikke 2½ måned er så lang tid igen smiley


  • #6   22. okt 2011 Maria: Ej hvor lyder det godT:D Jeg har heller ikke tænkt mig at stoppe, da jeg brænder for heste:D Men det er skam stadig lidt træls:/

    Elisabeth:
    Så er det lige der hvor du nbor i Odense og jeg på vestsjælland..;D


  • #7   22. okt 2011 AM: Jeg syntes det er lidt lang tid, nå man i forvejen ikke har redet 3 mdr, og er blevet indlagt med diabetes, så en sommerferie, 3 mdr(pga ridestedet gik konkurs) og de sidste 2½ mdr.. Men det kunne du jo ikke vide:D

Kommentér på:
SKUFFET

Annonce